Capitolul 26

17.1K 712 85
                                    

 Harry's POV 

  

 Minute sau ore,cine dracu le mai ține minte,trec pe lângă mine fără să îmi mai dau seama.Stau ca un prost pe jos în baie,așteptând ca apa rece să mă calmeze.Mereu am apelat la metoda asta,mereu funcționa.Dar la naiba dacă mă face să uit măcar puțin de Mia. 

  

 Îmi amintește doar de momentul acela tâmpit în care Mia m-a scos de sub dus și m-a îngrijit ca pe un copil handicapat.La naiba,nu suport gânduri de genul ăsta.De ce n-am putut să o ignor și să nu o bag în seamă din momentul în care a venit? 

  

 Pe partea cealaltă,unde mândria și prostia mea nu există,mă bucur al naibii de tare că am cunoscut-o.Cu toate că amândoi chinuim ca proștii,nu îmi pare rău că a fost pusă să stea în cameră cu mine. 

  

 A fost doar o săptămână,o săptămână tâmpită care m-a aftectat peste măsura așteptată,nu mă așteptăm la una oricum. 

  

 Trebuie să ies din iadul asta,unul pe care eu cu laba mea l-am creat.Ceva atât de tâmpit care nu prea poate fi dat la o parte din viața asta căcată. 

  

 Cu greu,fără să mă încred în picioarele mele,reușesc să mă ridic cu ajutorul brațelor în picioare.Victoria pare că a renunțat să mă mai caute.Nu pot să îi mulțumesc lui Dumnezeu suficient pentru asta. 

  

  

  

 E ca și cum știu că măcar pentru câteva ore o să am liniște.Liniște într-un infern total,total opus libertății.Corpul meu e rece,fiind gol și înmuiat într-o baie de apă rece ca gheața. 

  

 De ce dracu am făcut asta? 

  

 Un prosop alb îmi sare în ochi,luându-l și punându-l în jurul taliei mele.Ieșind pe hol,aud o voce groasă și bătrână venind de jos,din birou. 

  

 Nenorocitul de Rick nu are somn.Nu știu exact cât dracu o fi ceasul ,dar sunt sigur că e trecut de ora lui de culcare,în același timp cu găinile. 

  

 -Și câte au venit ?Păi.....da,în regulă.Probabil că da.......ce Doamne e aici? 

  

 Convorbirea telefonică a lui Rick s-a încheiat când s-a întors cu corpul la mine în scaunul rotativ și mi-a zâmbit scurt. 

  

 -Domnișoară Ruth,trebuie să închis,vorbim mâine și o să îți dau un răspuns.Am nevoie să mă gândesc. 

  

 -Harry,ce faci?Unde e Victoria? 

  

 Lasă-mă cu curva aia,îmi venea să îi zic.Mă rezum însă la un zâmbet micuț în timp ce pe chipul lui se așeză o față de :ce dracu faci la ora asta aici,îmbrăcat într-un prosop prin care pot să îți văd penisul. 

  

 -Mhm......doarme. 

  

 Pare destul de mulțumit cu răspunsul meu,uitându-se ușor relaxat la mine,ceea ce nu se întâmplă foarte des. 

The bad boy is my roommateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum