Pomyślałam, że skoro były już Ceremonie Przydziału to pewnie będą jakieś bunty, że nie ma już zapisów. Wobec tego chciałabym, żeby osoby które zauważyły nasz Hogwart dopiero po nich też mogły się zapisać. Do tego służy ten rozdział. Nabory są takie same jak w poprzednich, ale zgłaszamy się tutaj. To oznacza, że jeśli chcesz się zapisać teraz, po ceremoniach zapisujesz się według podanych niżej punktów, w komentarzu pod tym rozdziałem. Ludzie, którzy zapisują się do tych "dodatkowych rzutów" będą przydzielani co miesiąc, czyli pierwsza ceremonia dla dopisywanych pierwszego grudnia.
ZAPISY :
1. Imię i nazwisko postaci. Przyjmuję Potterów, Malfoyów, Lupinów itp. , ale jest kilka warunków. Po pierwsze, działamy na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy. Oznacza to, że osoba która jako pierwsza zgłosi np. siostrę Luny, nią jest. Proszę sprawdzajcie to, zanim coś napiszecie. Po drugie, zbieżność nazwisk. Uznaję jeśli ktoś jest np. Catherine Granger, ale w punkcie "Rodzeństwo" nie wpisze Hermiony. Po prostu zbieżność nazwisk. Tak samo jak z innym użytkownikiem. Oczywiście ten, który był pierwszy może się obrazić. Jeśli chcecie zgłosić rodzeństwo robicie to tak: np. @😑😢 pisze w punkcie 1. nazwisko takie samo jak @lololol😉 i oboje piszą w punkcie "rodzeństwo" np. Siostra @życienakrawędzilol😂 Po trzecie Hermiony i inni. NIE WOLNO nazywać się jak postać z Harry'ego Pottera. Absolutny zakaz nazywania się i bycia postaciam z HP.
2. Era. Napiszcie mi w komentarzu, czy chcecie aby było kilka er, ale to tak poza tematem. W tym punkcie chodzi o to, żeby napisać czy wasza postać żyje w erze Huncwotów, Golden Trio, czy Dzieci. NIE MA ERY RIDDLE'A. Uwaga! Pamiętajcie, aby resztę punktów uzupełniać zgodnie z erą, którą wybraliście. To ważne!
3. Dom, w którym NIE chcesz być. Poprostu jeden z czterech domów, do którego najbardziej NIE chcesz trafić.
4. Dom, do którego chcesz trafić. Czyli poprostu dom, w którym NAJBARDZIEJ CHCIAŁBYŚ być. Pomyślicie, po co w takim razie punkt 3? A po to, że wezmę pod uwagę te dwa punkty i kolejny podczas przydziału.
5. Charakter. Proszę was, najlepiej opiszcie dość obszernie osobowość bohatera, ale jeśli ktoś nie chce, to niech poda minimum 3 cechy postaci.
6. Zainteresowania i nawyki. Tutaj piszecie co wasza postać lubi robić w wolnym czasie i nie tylko, oraz jej różne czynności rutynowe. Ale nie uzależnienia.
7. Ulubione. Podajecie ulubione : potrawę, kolor, zwierzę. Jeśli chcecie można podać więcej np. pora roku czy coś, ale to dla chętnych.
8. Wygląd postaci. Obowiązkowo : kolor włosów i czy są proste, kręcone itp. , kolor oczu, styl ubierania się. MOŻECIE też napisać wzrost, cera, waga, czy co tam chcecie. Byleby były te trzy obowiązkowe.
9. Ulubiony przedmiot waszej postaci. Chodzi oczywiście o przedmioty, które były w Harrym Potterze, a nie te wszystkie ZUA typu fizyka czy matma.
10. Znienawidzony przedmiot. To samo co w poprzednim punkcie, ale znienawidzone.
11. Ulubiony nauczyciel. Nauczycieli wybieracie spośród tych, którzy uczyli w erze którą wybraliście. Jeśli nie wiecie jacy byli w np. Erze Huncwotów to napiszcie coś w stylu np. Nauczyciel zielarstwa.
12. Znienawidzony nauczyciel. Tak samo jak w poprzednim, tylko znienawidzony.
13. Przyjaciele. Ale nie np. Lofcia Green zgłoszona przez @😈lolitalolkiełbasa (tak, naajna xD) tylko np. Harry Potter czy Cho Chang. Poprostu postacie z danej ery.
14. Wrogowie. To samo co w 13, tylko że wrogowie.
15. Miłość. Tutaj piszecie z kim ma być wasza postać i czy są tylko w sobie zakochani, czy są parą, czy narzeczeni. Nie ma małżeństw! Oczywiście tutaj też uznaję zasadę kto pierwszy, ten lepszy bo dwie osoby nie mogą chodzić z np.
Ronem xD. Macie do wyboru totalnie wszystkich, ale przemyślcie to. Miłość może być też postacią kogoś innego, za jego zgodą (wyjątkiem jest status : podkochuje się) albo może to być jakaś wasza postać, ale w takim wypadku proszę o krótkie opisanie jej. UWAGA! Nie wolno wybierać Harry'ego! I Draco! Oni są komuś zarezerwowani!
16. Rodzeństwo. Poprostu piszecie jakieś podstawowe dane o braciach lub siostrach waszej postaci.
17. Rodzice. Piszecie podstawowe dane o matce i ojcu waszej postaci (albo osób które ją zaadoptowały 😏).
18. Historia. Krótko, albo nie opisujecie historię swojej postaci.
19. Dodatkowe informacje. Jakieś wasze pierdu pierdu.
20. CZYJA TO POSTAĆ, CZYLI WASZĄ NAZWĘ NA WATTPADZIE.
21. Zwierzę. Czyli jakie zwierzątko przywiozła wasza postać do Hogwartu.
22. Quidditch. Czy chcecie żeby wasza postać grała w drużynie i na jakiej pozycji. Po ceremonii przydziału, okaże się kto się dostał.
23. Krew. Tego chyba nie muszę tłumaczyć, czysta, pół czy mugolak.
24. Częstotliwość zgłaszania się. Jak często wasza postać zgłasza się na lekcjach.
25. Częstotliwość szlabanów. Jak często wasza postać dostaje szlabany.
26. Różdżka. Jaką różdżkę ma wasza postać.I to tyle jeśli chodzi o dopisywanych uczniów. Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i ktoś będzie chętny na dopisy xD.
~ Luna ~
CZYTASZ
Wirtualny Hogwart [ZAPISY ZAMKNIĘTE]
Fiksi PenggemarZAMKNIĘTE RACZEJ NA ZAWSZE Witam w tysięczym Wirtualnym Hogwarcie! Jeśli nie wiesz co to, zajrzyj do pierwszego rozdziału. Obiecuję, że mój Hogwart będzie bardzo dopracowany. Każdy dostanie legitymację, a na koniec świadectwo. Może będzie też Quiddi...