FL[Ep 2]🍪

5 1 0
                                    

Jiyeon meneguk rakus bebera cawan kecil yang berisi soju.Yura hanya memerhati gelagat jiyeon itu.Yura tak suka sangat soju ni.jadi Yura minum sikit je.

Jiyeon terus meneguk cawan berisi soju itu tanpa menghiraukan Yura yang memandang pelik terhadapnya.

"weh,kau stress sangat ke sampai minum banyak ii ni?"tanya yura.Jiyeon meneguk lagi sambil memandang yura dengan mata kuyu.kelihatan Jiyeon mula mabuk.

"kau tahu tak appa aku selalu paksa ii aku?!ish boleh mati aku cam ni sebab stress!"kata Jiyeon kasar.Jiyeon memesan satu lagi botol soju.Yura menggeleng melihat Jiyeon.

"sebab nilah aku taknak teman kau minum tahu tak?kalau kau dah minum soju sekali,dah tentu kau tak boleh berhenti"Yura membebel pada Jiyeon yang meneruskan meneguk soju.Bebelan Yura tadi diabaikan.

"i don't care it.i just want Chani right now.."kata Jiyeon dalam keadaan mabuk.

"tapi Jiyeon,kau kena balik nanti appa kau--"kata-kata Yura dipotong dengan bunyi tamparan meja dari Jiyeon.

"ARE YOU LISTEN ME?!I JUST WANT CHANI!"amuk Jiyeon.Yura berasa terkejut dengan tindakan Jiyeon.

Tak pernah lagi Yura melihat Jiyeon mengamuk macam tu bila mabuk.memang stress sangat dia ni.

Yura segera mengambil phone Jiyeon,mencari nombor Chani didalamnya.

akhirnya yura menjumpai contact Chani yang bertulis "My Cutie Future Husband🐰" lalu dia mendail nombor chani.

tutt,tutt

Phone's Conversation

Yura:yah kang chani

Chani:siapa ni?

Yura:ni aku Park Yura,kawan Jeon Jiyeon.aku rasa kau patut ambik yeon.Yeon dah mabuk tu.Dia nak kau ambik dia

Chani:what?kejap ii aku otw

End Call

Yura meletakkan phone jiyeon didalam beg tangan jiyeon.Yura memerhati jiyeon yang tertidur akibat mabuk.

"haih jiyeon ii,sayang sangat dengan Chani kau.kau tak tahu perangai sebenar Chani..kau tak tahu.suatu hari nanti kau akan tahu siapa Kang Chani sebenarnya"bisik yura sendirian.

🌈🌈🌈🌈🌈

Chani sedang memakai semula bajunya.Dia merengus geram kerana dia belum puas dengan 'aktiviti'nya.Perempuan yang berada di atas katil itu mamai sambil memeluk erat tubuhnya yang dibaluti dengan selimut tebal itu.

yeo:Waeyo oppa? *mamai*

Chani:aku kena keluar,ada hal btw thanks untuk malam ni.nah duit kau *campak duit kat atas katil**keluar dari bilik*

Chani segera menapakkan kakinya ke kereta.Chani memasuki perut keretanya lalu menghidupkan enjin.

keretanya laju meluncur di jalan raya meninggalkan hotel itu.

🎀🎀🎀🎀🎀🎀

Chani memasuki kelab yang Yura beritahunya tadi.Matanya tidak lepas dari mencari kelibat yeochinnya.

sedang ligat dia mencari Jiyeon,tiba-tiba bahunya terasa ditepuk perlahan oleh seseorang.

Yura:yah,Kang Chani!

Chani:eomma!*terkejut*ish kau ni Yura nasib aku tak ada sakit jantung!

Yura:*tergelak perlahan*cari jiyeonkah?

Chani:yelah,takkan cari polla pula!mana jiyeon?

Yura:tu dia tengah tidur*tunjuk ke arah Jiyeon yang sedang tertidur dekat bar*

Chani:oh thanks!*meluru ke arah Jiyeon*

Yura hanya memerhati sahaja tingkah laku Chani.dia tahu Chani tu hanya berlakon sahaja.berpura-pura ambil kesah pasal jiyeon sedangkan Chani baru lepas buat sex dengan perempuan simpanannya.

Chani mengangkat Jiyeon gaya bridal style lalu pergi meninggalkan Yura yang kaku disitu.

Yura senyum kelat melihat Chani yang berlalu pergi.

Chani meletakkan Jiyeon perlahan-lahan di seat sebelah chani.tidak lupa juga memakaikan jiyeon seatbelt.Chani duduk di seatnya sambil memakai tali pinggang.Chani mengelus perlahan rambut yang menutup muka Jiyeon.Chani tersenyum sinis.

Tiba-tiba Jiyeon memegang tangan Chani dalam keadaan mabuk.

"hmp Chani ya~Yeon taknak balik rumah.Yeon nak spend time dengan Chani.Only Tonight~"kata Jiyeon dengan suara menggoda.suara jiyeon membuatkan nafsu Chani mulai membuak.

Idea nakal muncul di otak Chani.Chani tersenyum nakal.Chani meng'start'kan enjin keretanya lalu memandu laju ke sebuah tempat.

Iaitu di rumah Chani.

Will Continued

민윤나❤







Forced Love(강제 사랑)•KHW•Where stories live. Discover now