FL[Ep 3]🍑

9 0 0
                                    

•Di rumah Chani•

seusai memakirkan keretanya di perkarangan rumah,Chani membuka seatbeltnya lantas keluar dari kereta menuju ke seat Jiyeon.Chani mendukung Jiyeon perlahan-lahan keluar dari keretanya.

Chani mendukung Jiyeon sampai ke biliknya.Chani mencampakkan Jiyeon di atas katilnya.Jiyeon membuka matanya sedikit.Jiyeon tersengih melihat Chani membuka butang baju kemejanya satu persatu.

"hmp Chani,I need you~"kata jiyeon sambil menutup matanya.Chani yang separuh telanjang menindih badan Jiyeon.Tangan chani mula membuka perlahan gaun jarang Jiyeon.

Bibir Chani mula menerokai di leher jinjang Jiyeon.Chani menjilat dan mengigit rakus leher Jiyeon sehingga meninggalkan kesan merah dileher Jiyeon.Jiyeon mendesah perlahan sambil memaut erat leher Chani.

"i will make you feeling sensation tonight"chani membisik perlahan di telinga Jiyeon.Chani mencapai selimut.Menyelimuti dirinya dan Jiyeon sehingga paras atas kepala.Namun aktiviti mereka masih diteruskan di dalam selimut.

🗿🗿🗿🗿🗿🗿

Keesokkan Paginya

"haih mana yeon ni?!takkan tak balik lagi dah pagi pun masih tak balik lagi budak bertuah tu!"kata Tn.Jeon geram sambil menampar dinding.Pn.Jeon berlari anak ke arah Tn.Jeon bagi menenangkan Tn.Jeon sebelum dia mengamuk dengan lebih teruk.

"sabarlah yeobo,dia tidur kat rumah kawan dia tak?"Pn.Jeon mengusap belakang Tn.Jeon.Dia memang sudah makin muak dengan perangai Jiyeon yang makin degil bila dia meningkat dewasa ni.

"nanti keluarga Hongsuk datang tapi tak ada Jiyeon macam mana?!Jeon Jiyeon ni memang memalukan keluarga betul!"Tn.Jeon mengambil tempat di atas sofa.Tn.jeon mengurut kepalanya.Pn.Jeon pula hanya mengeluh kecil lalu melabuhkan punggungnya disebelah Tn.Jeon.

"Annyeonghasaeyo!"kedengaran bunyi loceng dan suara lantang dari seseorang.Pn.Jeon segera bangun dan berjalan ke arah pintu rumah.Pn.Jeon membuka pintu perlahan.terdapat sepasang suami isteri bersama anak lelaki mereka berada di hadapan pintu rumah.Pn.Jeon tersenyum manis melihat keluarga itu.

"jemputlah masuk Pn.Kim,Tn.Kim"pelawa Pn.Jeon dengan mesra.Pn.Kim dan Tn.Kim serta anak mereka hanya membuntuti Pn.Jeon dari belakang sampai ke ruang tamu.

"Yeobo,Keluarga kim dah sampai"tegur Pn.Jeon.Tn.Jeon yang asyik mengurut kepala itu segera bangun dan menunduk hormat ke arah Keluarga Kim itu.Keluarga Kim itu pun menunduk hormat kepada Tn.Jeon dan Pn.Jeon

"Eh duduklah Tn.Kim takkan nak berdiri pula"pelawa Tn.Jeon.Keluarga Kim mengambil tempat di atas sofa.

"Tuan janganlah panggil saya Tn.Kim.saya bukannya ada pangkat tinggi macam tuan"kata Tn.Kim seolah olah merendah diri.Tn.Jeon ketawa mendengar kata Tn.Kim tadi.

"eh apa salahnya?kitakan bakal besan"usik Tn.Jeon pula seraya dengan itu semua orang di ruang tamu itu ketawa mendengar usikan Tn.Jeon sehingga..

Ding Dong!Ding Dong!

"kejap ya saya nak buka pintu"Pn.Jeon meminta izin untuk membuka pintu.Pn.jeon berjalan ke arah pintu dan membuka pintu.Pn.Jeon hampir menjerit melihat Jiyeon berada di depan pintu dengan gaun yang dipakainya semalam.keadaan jiyeon separuh mabuk.

"jeon jiyeon!"kata pn.jeon yang hampir menjerit melihat jiyeon.jiyeon hanya mengendahkannya dan berlalu hendak masuk biliknya tapi dihalang oleh pn.jeon

"jiyeon ah,marilah duduk sini dulu.kita nak bincang sesuatu pasal yeon."kata pn.jeon tenang.pn.jeon memegang tangan jiyeon tapi jiyeon menepisnya kasar.

"jangan berani nak sentuh aku perempuan sundal"bisik jiyeon kepada pn.jeon.jiyeon terus menapak ke arah tangga tapi ditahan oleh suara tn.jeon

"jeon jiyeon,mari sini appa nak bincang pasal kamu"arah tn.jeon dengan tegas.tapi jiyeon abaikan arahan tn.jeon dan mulai menaiki tangga.kalini Tn.jeon meninggikan suaranya.

"JEON JIYEON!KENAPA KAMU DEGIL SANGAT?!APPA SURUH KAMU DUDUK SINI!"tengking tn.jeon.kalini jiyeon terpaksa mengalah dan turun dari tangga semula.Jiyeon melangkah ke ruang tamu dan mengambil tempat disebelah pn.jeon yang berhadapan dengan seorang lelaki.

"ha alang ii jiyeon dengan hwiyoung dah ada kan?baik kita terus straight to the point"kata tn.jeon dengan perasaan gembira.

"maksud appa?"tanya jiyeon pelik sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal.

"sebenarnya kami nak kawinkan Yeon dgn Hwiyoung"

"BWOOO?!!"

Will Continued

민윤나♡



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forced Love(강제 사랑)•KHW•Where stories live. Discover now