Presupun ca era de așteptat nu?
Primul lucru pe care vreau sa îl comentez sunt condițiile din unele școli din România.Adica în majoritatea cazurilor am văzut cu ochii mei tot felul de chestii care te-a face sa nu mai vrei sa înveți acolo:teren de fotbal neasfaltat,sala de sport fără echipamente necesare,sale de clasa jepate și murdare ca după război,etc.Adica ce drq e asa de greu,spre exemplu,sa pui iarba sintetica pe un teren de fotbal?Sau măcar sa fie asfaltat calumea drq.Si din nou,eu nu as vrea sa învăț într-un loc extrem de deplorabil,și unele clase sunt în ultimul hal.
Alt subiect,profesorii.
Dupa mine exista 3 tipuri de profesori:ăia glumeți și înțelegători,ăia care urla la copii și în unele cazuri îi bat,ăia mai prosti ca elevii.
Rareori,bai da rareori,se găsește cazul de "profesor adevărat".Care știe cum sa atragă copii spre materia respectiva,care mai glumesc din când în când.
Cazul cel mai comun este cel de "profesori severi".Toti cred ca am avut acest gen la un moment dat.Ăștia sunt cei mai răi:dau teste surpriză doar pentru ca doi pulalăi vorbesc,urla mereu la ăia care întreabă și nu înțeleg anumite lucruri.Dupa mine,acest gen de profesori ar trebui dat afara din învățământ deoarece sunt o problema,și în niciun caz nu ajuta la "dezvoltarea" unui elev.
Și ultimul caz,profesori idioți.
Acum probabil ca ziceti:"Dar nu profesorii te învață TOT ce știi?".Raspunsul defapt este,nu.Tot cea mai buna școală e școală vieții,deci...
Oricum,înapoi la subiect.Un lucru eu sincer nu îl suport în toată lumea asta:ipocrizia.Si unii profesori parca ar fi mai dobitoci decât ar trebui.Chiar dacă ești profesor de religie,de tehnologica,de sport...tot trebuie sa ai o cultura generala sau unele noțiuni esențiale.La mine în clasa diriga e de religie și e proastă și incultă rău de tot.Cateodata ma uimește și pe mine.Al treilea lucru pe care as vrea să-l acopăr sunt chiar elevii.Unii chiar nu ar avea ce cauta într-o școală decenta(Mihai Rădulescu a fost un exemplu pentru clasa mea).După mine dacă nu ai cei șapte ani de acasă nu ai avea ce cauta într-un loc educațional.
Cam atât am avut eu de zis despre acest subiect,și as vrea sa văd în comentarii ce fel de profesori ați întâlnit voi,și cum credeți ca ar trebui ca o școală sa fie defapt.
CITEȘTI
Logica Vieții
HumorAici voi comenta aproape orice în viața de zi cu zi a fiecăruri copchil:)