Bai deci de noutate,sa nu zică lumea ca sunt bulangiu,postez și ceva serios
Uluitor într-adevăr,ce,sau mai degrabă,pe cine avem noi ca PRIM-MINISTRU.O femeie de servici,un gunoier sincer,aveau mai multe lecții de dicție decât minunata Dăncilă.
Bineînțeles,ne-a făcut de râs cama toată Europa:
-a confundat capitala Muntenegrului(bifat)
-a vorbit în englezo-Dăncilă la multe mitinguri importante?(bifat)
-moare televiziunea de râs când începe sa vorbească?(ma rog,și cei care se uită,bifat)Nu zic ca o urăsc,doar ca și asa coruperea țării e la maxim,ce drq îmi mai trebuie mie o chiulangioaică de la toate orele de română sa ma REPREZINTE?ma rog,sincer ma plesnește râsul când o aud vorbind numa,dar îmi e și mila de ea,dar Dragnea,zis și Daddy,e alt subiect pe care îl voi atinge eu mai târziu(e mult de vorbit).
As putea sa o critic numai pentru cum vorbește,dar ar lua prea mult și as pierde interesul la lume,deci alt lucru:
Deși e prim-ministru,dumneaei nu prea are vreo autoritate asupra miniștrilor(care fac cam ce vor).Face proiecte "importante" construind încă o catedrală 🤦♂️.Noi nu avem drumuri,scoli,spitale,muzee întregi și ei îi arde de încă o biserică....nu vreau sa par ne-religios,dar chiar sunt bani dați cam degeaba.Cam asta am eu împotriva ei,dacă mai are cineva de comentat ceva(sigur am omis câteva lucruri),sunt gata sa le ascult:)
De asemenea idei pentru cărți noi,ce sa mai postez,aș fi o veveriță recunoscătoare🤩
CITEȘTI
Logica Vieții
HumorAici voi comenta aproape orice în viața de zi cu zi a fiecăruri copchil:)