Logica Băieților

108 23 38
                                    

Oh shit....
Oricât nu aș vrea să fac capitolul ăsta...datoria mă cheamă...(și mama la masă,dar nu ați auzit-o de la mine)
Ok,în primul rând băieții aparțin genului masculin,număr(nu știu mate),cazul..ACUZATIV CĂ DE AIA SUNTEM MEREU LUAȚI LA ASCULTARE BĂGAMIAȘ P***...
Așa și funcția sintactică de proști/deștepți/cocalari/pârâcioși/depresivi/frumoși/urâți/sportivi/One Direction,Justin Bieber...(wait,wut)
Ei sunt cei de care depind fetele pentru a avea toate hainele posibile..(don't judge me).De asemenea,se dovedesc a fi niște ființe primitive(când vine vorba de modă sunt paraleli)care înjură ca drq(v-ați prins?nu?...o...k).
Știți de unde vine termenul de friendzone?Ați ghicit!de la un băiat..
Și mai știți de unde vine și termenul de "alone/singel"?(nush cum se scrie singel nu ma judecați)...EXACTAMENTE,TOT DE LA UN BĂIAT!...de aia nu am și eu prietenă,futu-ți..
Etapele de maturizare ale băieților sunt în număr de 4:
-copilăria:sunt proști ca dracu și se uită la Ben 10 și Scooby-Doo(la care și eu încă ma uit...)
-pubertatea:dau prima lab...(conținut neadecvat minorilor),devin oarecum mai deștepți,încearcă să sărute o fată,dar pupă aer...(partea asta ar avea nevoie de un capitol propriu)
-adolescența:AU P*** MARE(cred),merg la liceu,ăștia au prietenă futele morții în gură să le fut,chiulesc de la liceu(asta nu era în plan..),merg la stripclub..(pe Gta V,păi voi ce drq credeați?),etc.
-maturitatea:scapă din virginitate!poate...isi iau BMW de România(dacia 1800),se fu..stii ceva?mai bine lasă..
-bătrânețea:devin camere de supraveghere.
O caracteristică care se aplică la majoritatea băieților este:curățenia.
De câte ori li s-a spus băieților să își facă curat în camera sau să se spele și ei nu au ascultat?Cred ca de mai multe ori.De aceea mai toți băieții golesc vreo 3 sticle de parfum pe săptămână(ca să nu simtă fetele mirosul lor "masculin",ca să nu zic de maimuță).
Un alt fenomen întâlnit la această specie de om este numită "agățatul".Ca să vă traduc pe românește,înseamnă a "impresiona" o fată.Desigur că toți vrem asta(inclusiv eu) numai că,multe fete nu sunt atrase de limbaj licențios,fotbal sau de mici(ăștia îmi plac mult să mor eu).Când un băiat încearcă sa impresioneze,ori va fi un bădăran fără minte care urmărește fata de care-i place toată ziua,ori va face glume de căcat despre prietenii lui,pentru a arăta probabil fetei respective,că nimeni nu contează mai mult pentru el,decât ea.Da,pula.
Altă trăsătură a maimuțe..adică a băieților este:lenea(care e și la fete,dar la băieți e mai ceva ca SIDA).Cand pui pe el sa învețe:"Nu acum ca ma joc!".Cand îl pui sa iasă și el afară:"Nu ca e frig și am teme de făcut!".Cand îl trimiți sa ducă gunoiul:"Du-l și tu ca vorbesc la telefon".Fiind sincer cu voi,singura dată când ma mișc din casă,e atunci când ies cu băieții pe afară și atunci când merg la școală(vara nu se pune).
Mamă și când vine vorba de bătaie...ăștia sunt pe primul loc.Să va prezint câteva exemple:"Ce mă te iei de prietena mea?"."Ce mă nu îmi dai tema la mate?"."Ce mă te iei de shaorma mea?".Mda...nu mai știu ce sa zic despre asta.

Cam atât cu acest capitol,sper ca v-a plăcut și la mulți ani fetelor de mărțișor!🌷🌷🌻🌺🍀🍀🍀

Logica ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum