România..

92 23 30
                                    

Probabil că toți care citeți acest capitol credeți ca m-am lăsat de Watt.Ca sa va răspund pe scurt,nu nu m-am lăsat a fost o perioadă cu multe probleme la mine în clasa,etc.
Trecând la subiect,sigur va întrebați de ce titlul este așa plin de semnificație...păi,cat timp am fost ocupat cu școala,colegii și alte prostii,am urmărit "evoluția" României.Viorica Dăncilă,noul ministru:"pamblică"...avem miniștrii și mai beton de atât dar nu stau eu sa îi enumăr.
Ceea ce vreau sa transmit prin acest capitol,în caz ca nu știați,România este pe cale sa fie scoasă de pe hartă.
Dacă cei ce conduc într-un mod asa de grațios aceasta țară continuă să o strice,nu m-ar mira dacă am fi dați afară din Europa.
Părerea mea personala pe acest subiect este că România nu mai poate fi salvată.Doar o revoluție ar fi suficient pentru a "vindeca" țara asta.
Am văzut acum vreo 2-3 minute o știre care arăta cum niște studenți(A.K.A. liceeni/adolescenți) au mărturisit cum ca încă ar avea traume din perioada în care erau în grădiniță.Si cum profesorii îi agresau verbal și uneori fizic(nu zic de pedofili,ăia vor avea un întreg capitol dedicat) în clasă.Pe mine sincer ma uimește acest lucru.
Dacă ați pățit ceva în gen,sa îmi povestiți și mie în comentarii.
Adică unii dintre politicieni vor nu știu ce autostrăzi extraordinare,muzee renovate,ordine, disciplină......Dar totuși nu pot avea un sistem stabil de învățământ?Wow...
Soluția mea la toate problemele acestei țări ar fi sa mă mut in Elveția(pot și eu visa) dar na...

Sper ca vă place "munca" mea:)

Logica ViețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum