Πόσο καιρό παίρνει στα ζώδια να ξεπεράσουν καποιον:
Κριός: Μία εβδομάδα για κάθε μήνα που ήταν μαζί αλλά θα το κάνουν να φανεί σαν να περνούν τις καλύτερες στιγμές της ζωής τους.
Ταύρος: Δύο μέρες για κάθε μήνα που ήταν μαζί. Λυπημένοι και πολυ χάλια ψυχολογικά αλλά μαθαίνουν να είναι θετικοί μετά από λίγο. Βασίζονται σε φίλους και οικογένεια.
Δίδυμος: Μια ώρα για κάθε μήνα που ήταν μαζί. Λοφίο θα έχουν τυχαίες επαναλήψεις από εκείνη την στιγμή που χωρισμού μέχρι να βρουν κάποιον/α αλλον/η
Καρκινος: 4 εβδομάδες για κάθε μήνα που ήταν μαζί και θα είναι πολύ δυστυχισμένοι και λυπημένοι.
Λεων: 2 μέρες για κάθε μήνα πιγκουίνος ήταν μαζί. Προφανώς θα κάνει μεγάλη σκηνή κατά την διάρκεια του χωρισμού και μπροστά στα μούτρα των πρώην θα κάνουν ξεκάθαρο ότι λατρεύουν την εργένικη ζωή.
Παρθένος: 3 εβδομάδες για κάθε μήνα που ήταν μαζί. Πολύ καλοί στο να βάζουν μια απρόσωπη μάσκα λίγο μετά τον χωρισμό αλλά από μέσα τους επαναλαμβανουν τις στιγμές που πέρασαν μαζί με τον/την σύντροφο τους και θα κλαίνε συχνά.
Ζυγος: 4 μέρες για κάθε μήνα που ήταν μαζί πολύ λυπημένοι στην αρχή αλλά θα βρουν καινούργιο/ια μέσα σε δευτερόλεπτα.
Σκορπιός: 2 εβδομάδες για κάθε μήνα που ήταν μαζί. Θα αρνηθούν οτιδήποτε καλό συνέβησε σε αυτήν την σχέση θα βασιστούν στο αίσθημα του θυμού όμως θα προχωρήσουν.
Τοξότης: 2 μέρες για κάθε μήνα που ήταν μαζί. Θα θέλουν να είναι μόνοι τους για μεγάλη περίοδο του χρόνου αλλά θα το ξεπεράσουν και θα επιστρέψουν πικ σίγουροι και πιο ανοιχτομυαλοι.
Αιγόκερος: 1 εβδομάδα για κάθε μήνα που ήταν μαζί. Θα προσπαθήσουν να το κάνουν σμίκρυνση όσο περισσότερο μπορούν.
Υδροχόος: 1 μια μέρα για κάθε μήνα που ήταν μαζί. Ή θα βρουν κάποιον/ια καινούργιο/θα σύντροφο ή θα μείνουν μόνοι για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ιχθύς: Δεν ξεπερνάνε ποτέ κανένα πάντα θα κρατάνε ένα κομμάτι τους στην καρδιά τους όπως επίσης και αναμνηστικά για στιγμές νοσταλγίας.
~Να κοιτάξετε και τον ωροσκόπο σας~
KAMU SEDANG MEMBACA
Στιχακια & Ζωδια 2
AcakΕδώ θα βρείτε Στιχακια διαφόρων ειδών και διάφορα κειμενάκια με περιεχόμενο για τα Ζωδια. είναι το δεύτερο βιβλίο μου τέτοιου είδους και ελπίζω να συνεχίσω να ανεβάζω πράγματα που σας ενδιαφέρουν ή που ταυτιζεστε με αυτά ώστε να έχει την ίδια ανταπό...