Τα ζώδια σαν crushes:
Κριός: Το πιο ωραίο χαμόγελο και το πιο περίεργο γέλιο. Μακρυά πανέμορφα μαλλιά, πολύ αστείος και πάντα θα θέλει να πηγαίνει σε μια περιπέτεια μαζί σου.
Ταύρος: Αρχικά φαίνεται για fuckboy αλλά τελικά είναι ο πιο καλός γλυκός άνθρωπος. Είναι έτοιμος να κάνει τα πάντα για σένα. Θα σε πάει για βραδυνές βόλτες. Πάντα έτοιμος για φασωμα.
Δίδυμος: Γλυκός. Ξεκάθαρα fuckboy. Σκέφτεται πολύ και είναι ο ιδανικοτερος για μεγάλες συζητήσεις. Ραγίζει καρδιές.
Καρκινος: Θα σου φανεί περίεργος στην αρχή. Περίεργος αλλά πολύ γλυκός, έξυπνος, αστείος, σε συμπάσχω. Θέλει όλοι να είναι χαρούμενοι. Sexy χωρίς να το ξέρει. Κάποιος με τον οποίον θα σπάσεις πόλη πλάκα.
Λεων: Είναι ωραίο να είσαι γύρω τους. Παιχνιδιαρης και πειραχτήρι. Τόσο όμορφος που σου κόβει την ανάσα. Αγαπάει πολύ τα ζώα.
Παρθένος: Σαρκαστικός, όμορφος εξωτερικά αλλά πανέμορφος εσωτερικά. Δίνει πολύ καλές συμβουλές. Φιλόσοφος. Καλός στην διοργάνωση πάρτι.
Ζυγος: Θα προσπαθήσει να φανεί σκληρός και κουλ αλλά πολύ γλυκός όταν τον γνωρίσεις καλύτερα. Θα θέλει να διαβάσεις τα αγαπημένα του βιβλία. Δημιουργικός, βοηθητικός, πάντα εκεί για σένα.
Σκορπιος: Δείχνει σαν να είναι μέλος κάποιας μπάντας. Μαλακας στην αρχή αλλά πολύ γλυκός μετά. Καλός ακροατής. Λυπημένος εσωτερικά. Σε σπρώχνει μακρια όταν προσπαθεις να τον βοηθήσεις.
Τοξότης: Ειναι χαζούλης, αστείος και συμπάσχει πολύ στην αρχή. Αλλά η στην τελική φάνηκε ότι είναι μεγάλο fuckboy. Θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις κακουργία πράγματα για τον εαυτό σου. Τελικώς να πηγαίνεις σε πάρτι μαζί του.
Αιγόκερος: Καντα θα θέλει το καλύτερο για σένα. Ο τύπος που θα θέλει να σιγουρευτεί ότι έφτασες γρήγορα και ασφαλής στο σπίτι σου. Σοβαρός την περισσότερη ώρα αλλά χαζοχαρουμενος όταν θα είσαστε μόνοι σας.
Υδροχόος: Ευθύς, ειλικρινής, καλός αθλητής, καλός στις αγκαλιες, περίεργο χιούμορ, αυτός που ποτέ δεν θα ξεπεράσεις πραγματικά.
Ιχθύς: Γλυκός, αισθηματικός, ερωτεύτηκε γρήγορα, λάτρης της μουσικής, καλός στο σχολείο αν και δεν θέλει να το παραδεχτεί, λίγο ζηλιάρης, αν του αρέσει θα σε βάλει πάνω από όλα, εξαρτημένος.
STAI LEGGENDO
Στιχακια & Ζωδια 2
CasualeΕδώ θα βρείτε Στιχακια διαφόρων ειδών και διάφορα κειμενάκια με περιεχόμενο για τα Ζωδια. είναι το δεύτερο βιβλίο μου τέτοιου είδους και ελπίζω να συνεχίσω να ανεβάζω πράγματα που σας ενδιαφέρουν ή που ταυτιζεστε με αυτά ώστε να έχει την ίδια ανταπό...