Κεφάλαιο 6: Βάσανα με την καινούργια!!

345 17 0
                                    

Παιδιά !!!😘αγαπημένα μου παιδιά!!! Τι κάνετε!!;; Εγω καλά!! .........ΨΈΜΑΤΑ Δεν είμαι ΚΑΘΌΛΟΥ ΚΑΛΆ!!!😣 Σήμερα το πρωί  !! Μόλις φτάσαμε στο σχολείο εγω και η αδελφή μου (πάλι καθυστερημένα)  ΠΉΓΑΜΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΊΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΉ !!!(τώρα βέβαια θα μου πείς :κάθε μέρα έτσι δεν είναι:)Ε λοιπόν Ναι!! ή μάλλον έτσι ήταν, Γιατί τα πράγματα.....ΆΛΛΑΞΑΝ!!..😭!!
Μπήκε στην σύνταξη ο διευθυντής! (διόρθωση " ο πρώην διευθυντής")
Μα το χειρότερο είναι ότι την θέση του την έχει μια Αυστηρή γυναίκα!! Και συγκεκριμένα η ΜΆΝΑ ΤΗΣ ΣΤΡΊΓΓΛΑΣ  ( Μαριλένας 😒)
!!  ΠΩΠΩ !!!!!

Η Διευθύντρια:   Δεσποινίς Λίκα!! Με ακούτε ή είστε στο Κόσμο σας !!!😡

Λίκα:   😨 !!! Εμμ.. Ναι μάλιστα κυρία Κοκοσιλοπούλου !!

Η Διευθύντρια: ΔΕΝ ΜΕ ΛΈΝΕ ΈΤΣΙ!!😠

Λίκα: Μα αυτό  γράφει στην Λίστα δασκάλων-καθηγητών- Διευθυντών!!
Και την κόρη σας την Στριγ-  εννοώω την Μαριλένα έτσι την Λένε Κοκοσιλο-...

Η Διευθύντρια:  ΈΧΩ ΧΩΡΊΣΕΙ!!!!!!!  ΣΆΜΠΩΣ ΞΈΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΈΡΑ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ!!!!!😠

Λίκα: 😱

Τζούλια: εμμμ.. κυρία ηρεμήστε 🤗 !!!απλός δεν το ήξερε!!..έτσι δεν είναι Λίκα;...................  Λίκα;

Λίκα: 😱

Τζούλια:  οοοχχχ θεούλη  μου !!😓

Η Διευθύντρια :  Γιατί αργήσατε; ;;;😡

Τζούλια: εμμ... κοιτάξτε το τελευταίο καιρό Εγώ και η αδελφή μου παίρναμε κάπ- ...

Η Διευθύντρια: Αύριο μετά το σχολείο τον κηδεμόνα σας ΕΔΏ!!!

Τζούλια: ΜΑ !! εννοώ δεν με αφήσατε να σας εξηγήσω!!

Διευθύντρια: Τα έχουμε ξανακούσει αυτά!!😏 Άντε γρήγορα στις τάξεις σας πριν βάλω μονοήμερη αποβολή!!😐

Τζούλια: Εμμ.. Μάλιστα 😔 ..Αντε Λίκα!!

Λίκα: 😱

Τζούλια: Λίκα;!! ... Σύνελθε Παιδί μου !!

Λίκα: 😱

Τζούλια: Οχχχ Παναγία μου!!😧

Μόλις!!μπαίνουμε στην Τάξη!!! Καθόμαστε στα θρανία μας !! Και επίσης είχε αργήσει και ο δάσκαλος πάλι!! Λέτε να μας φέρουν πάλι και άλλους  δύο  καινούργιους μαθητές!!! Μπααα!!.....δεν Νομίζω!!

Μπαίνει κάποια στιγμή και ο κυριοοοοοςς.......😵!!

Διευθύντρια: Καλημέρα παιδιά μου !!Λοιπόν, θα ήθελα να ξέρετε πως είμαι η Νέα διευθύντρια του σχολείου.. Αλλά και η Νέα δασκάλα της Λογοτεχνίας και της γλώσσας!!

Λίκα: 😱

Διευθύντρια: Ανοίξτε λοιπόν τα βιβλία σας στην σελίδα 10 !!

Στο διάλειμμα!!!

Τζούλια: Λίκα....Λίκα!! Δεν πειράζει που τα πήγες χάλια!! Στο....στο ...στο απροειδοποίητο!!🤗

Λίκα: Από που να το ήξερα ότι η κυρία  από την πρώτη μέρα της θα μας βάλει απροειδοποίητο!!😣

Τζούλια: Ναι ξέρεις ο προηγούμενος δάσκαλος της Λογοτεχνίας μας είπε να διαβάσουμε Καλά την συγκεκριμένη σελίδα!!Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο !! Γιατί επίσης μας είπε ότι εκείνος θα φύγει από το σχολείο!!

Λίκα: Εεεεεε νταξειιιιι !!! Δεν άκουγα εκείνη την στιγμή!! Έιμουν αφηρημένη!!! ΑΑΑΑΑ και  Για αυτό έιμουν η μόνη που ξαφνιάστηκε μόλις είδε άλλη δασκάλα!!

Τζούλια: Ο-ο-όχι!! Όλοι ξαφνιαστήκαμε  Μόλις είδαμε την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ δασκάλα!!

Λίκα:Γιατιιιιι!;;;;;😢

Τζούλια: Καλά...καλα 🤗 τουλάχιστον δεν είσαι η μόνη !! Δεν είδες τι βαθμό πήρε ο Αλέξανδρος;  Βέβαια λίγο καλύτερο βαθμό απο εσενα αλλά δεν θα είσαι μόνη σου μετά το σχολείο!!😯

Λίκα: Αυτό πάλι που το πας !! Επειδή δεν έγραψα Καλά θα είμαι τιμωρία μετά το σχολείο!! ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΆΔΙΚΟ!! ΚΑΙ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΜΟΥ !! ΔΕΝ ΠΕΊΡΑΞΑ ΚΑΝΕΝΑΝ !!😠

Τζούλια: Λίκα ηρέμησε, σε κοιτάει όλο το σχολείο!!!

Τζούλια: Λίκα ηρέμησε, σε κοιτάει όλο το σχολείο!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






















Κάτι θα αλλάξει αυτή την χρονιά Where stories live. Discover now