Χτες ο Μάκης ήταν ένα απλός σπασικλας με γυαλάκια, Σήμερα μετά τις 17:00 Ειναι ένας απλός Θεός με Καρφακια !!! Δηλαδή και τέτοια αλλαγή δεν την περίμενα!!!!! 😐
Μάκης: Τσουζουν πολύ τα μάτια μου !! 🤧
Αλέξανδρος: Θα το συνηθίσεις, οι πρώτες μέρες είναι έτσι!!
Μάκη: Και δηλαδή φαίνομαι ωραίος τώρα!!!;;
Αλέξανδρος: κούκλος !Μόνο κάποια ρούχα μου να σου δώσω και Τέλος! Μα βρε Μάκη μου έχεις ένα γυμνασμένο σώμα και το κρύβεις με τα παπιγιόν, δηλαδή έλεος !
Μάκης: Η Λίκα να τα βλέπει αυτά !
Αλέξανδρος: Γιατί η Λίκα;
Μάκης: Μα καλά δεν την βλέπεις, όλο κόντρα μου πάει ! Μήπως έχει άλλον;
Αλέξανδρος: Γιατί σε νοιάζει; νόμιζα πως την είχες ξεπεράσει !
Μάκης: ΣΟΡΙΙΙ μήπως εσείς τα έχετε φτιάξει;😞
Αλέξανδρος: ΟΧΙ! .....Όχι είμαστε απλός φίλοι! Τίποτα παραπάνω!
Μάκης: Εντάξει μην με φας κιόλας!
Επιτέλους ο Αλέξανδρος και ο Μάκης έφτασαν σπίτι, και ήταν η ώρα της αντίδρασης !
Τζούλια: ...ΤΈΛΕΙΟΣ 😄
Γκάμπριελ: Καλά ίδιος με εμένα !😏
Τζούλια: Τι λες βρε ψωνάρα ;
Λίκα:......... Καλός είναι 😒
Μάκης: Ωραία ! Για πείτε μου το σχέδιο σας !!
Τζούλια: Λοιπόν άκου! ΕΣΥ ΘΑ πας και θα της εξομολογηθείς μπροστά σε όλο το σχολείο, και θα της ζητήσεις να πάτε μαζί στον σχολικό Χορό !
Όλοι: ΠΟΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΌ ΧΟΡΌ ;
Τζούλια: Α ναι το ξέχασα !😅στο σάιτ του σχολείου το λέει πως οργανώνουν σχολικό Χορό !Και θα έρθετε ΌΛΟΙ
Λίκα: Καλά θα δούμε !
Γκάμπριελ: Τι θα δούμε βρε ; Θες να χάσεις την έκφραση της Στριτζο; εγώ δεν το συζητάω θα έρθω ! Και θα κάνουν αύριο ουρές για εμένα τα κορίτσια 😏 !
Τζούλια: ΝΑΙ μην χάσουν και το κελεπούρι!!😒
Αλέξανδρος: ΕΕΕΕΕ!! αλλάζετε συνεχώς θέμα εσείς οι δύο ! Λοιπόν! Τζούλια συνέχισε με το σχέδιο!😐
Τζούλια: Εε Ναι, λοιπόν τι έλεγα; θα της ζητήσεις να πάτε μαζί !
Μάκης: Και Αμμα μου αρνηθεί !
Τζούλια: Α-ΠΟ-ΚΛΕΙ-Ε-ΤΑΙ! Είσαι ένας Παιδαρος! Μα πως τολμούσες να το κρύβεις αυτό ΤΟΣΟ Καιρό!Τέλος πάντων ! Μετά θα βγείτε και καμία βόλτα έτσι για να φανεί πιο πιστευτό! Και την ημέρα του Χορού -
Μάκης: Δεν θα έρθω;;
Τζούλια: Όχι θα έρθεις ! Αλλά με μια συνοδό!!
Αλέξανδρος: Τι αυτό μόνο! Δεν θα έχει και καμία σκηνή!
Τζούλια: Μα και βέβαια θα κάνει σκηνή με αυτό! Δεν την ξέρετε τόσα χρόνια! Καλα ντάξει εσείς δεν την ξέρετε ! Αλλά εγώ με την Λίκα τα νιάτα μας τα φάγαμε μαζί της που λέει ο λόγος !Το πρώτο που θα πει θα είναι"Γεια σου Μάκη τι κάνεις ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ "
Λίκα: Το επόμενο που θα πει θα είναι " ΔΗΛΑΔΉ ΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !;"
Τζούλια: " ΜΑ ΚΑΛΑ ΒΡΕ *BEEB* ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΟΥ!"
Λίκα: Και το τελευταίο στην καλύτερη περίπτωση θα είναι ένα Χαστούκι !
Μάκης: Γιατί, ποια θα είναι η χειρότερη;😟
Λίκα: Να κοιμηθείς εκείνη την νύχτα στο κρεβάτι του νοσοκομείου!Και αυτή του κρατητηριου!
Τζούλια: Το δεύτερο καλό ήταν αλλά δεν νομίζω να θέλουμε να καταντήσει ο Μάκης στο νοσοκομείο!
Λίκα: Κρίμα!!😒
Αλέξανδρος: *Λίκα *...
Τζούλια: Και εφόσον ξέρουμε ακριβώς την αντίσταση της ! Σου έχουμε ετοιμάσει εδώ τι θα της απαντήσεις , για να την κάνεις ολοκληρωτικά ξεφτίλα !!Να εδώ στο χαρτί τα γράψαμε !
Μάκης: Για να δω !!! ...(Το διαβάζει)...ΧΑΧΑΧΑΧ 😂 νομίζω πως το παρακάνουμε εδώ !!!
Λίκα : Ναι τίποτα δεν παρακάνουμε εδώ καλέ μου Μάκη ! Αυτά ακριβώς θα της απαντήσεις !
ESTÁS LEYENDO
Κάτι θα αλλάξει αυτή την χρονιά
HumorΗ Ιστορία βασισμένη σε ένα 14χρονο κορίτσι την "Λίκα ", που μέσα σε μια χρονιά θα αλλάξουν σχεδόν τα πάντα, από αισθηματικά σε οικογενειακά. Θα περάσει βάσανα, μπελάδες, κλάματα, τσακωμούς και απαγαοητευσεις (Παρόλα αυτά η ιστορία είναι κωμική 😂)