Κεφάλαιο 29 :" Φάρσα στην Στρίτζο "

171 13 1
                                    

Οι μέρες περνάνε και τα πράγματα όλο και χειροτερεύουν, μετά από αυτό τον τελικό ξέσπασμα της Τζούλιας, δεν του έχει ξαναμιλήσει, και το χειρότερο, ΔΕΝ τρώει σχεδόν καθόλου εδώ και 2 εβδομάδες, έχουμε αρχίσει να ανησυχούμε. Η Τζούλια το έχει πάρει πολύ βαριά το όλο θεμα! Δεν λεω, και εμένα δεν μου αρέσει η ιδέα να φύγουμε από δω, δεν θα το έλεγα απο στεναχώρια αλλα από ξεβολευμα! Δεν θέλω να αλλάξω σχολείο να φύγω από τους φίλους μου, άσε που συνήθισα την Μαριλένα και την μάνα της. Ξέρω πως η Τζούλια δεν είναι έτσι για το ξεβολευμα αλλά για το σπίτι που πιθανότατα θα φύγουμε από αυτό. Λεει πως το σπίτι σχετίζεται με το παρελθόν μας, και την μητέρα μας.

Σήμερα το πρωί χτύπησα την πόρτα της για να δω αν θέλει να της φτιάξω πρωινό!

Λίκα: *ντουκ ντουκ* ( χτυπάει την πόρτα της )

Τζούλια: περνα Λίκα

Λίκα: Καλημέρα! Θες να σου φτιάξω πρωινό;

Τζούλια: Δεν κατεβαίνει τίποτα σήμερα

Λίκα: Ναι όπως σήμερα, χτες, προχτές και όλες τις προηγούμενες μέρες!

Τζούλια: ....

Λίκα: Θα σου φτιάξω ένα τοστ και θα το φας, θες δεν θες !

Τζούλια: Λίκα ...;

Λικα: Έλα;

Τζούλια: Δεν είμαι καλά

Λίκα: ....Φαίνεται

Τζούλια: για αυτό θέλω να μου κάνεις μια χάρη!

Λίκα: ότι θες☺

Μετά από 2 Λεπτά !

Λίκα: ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ

Τζούλια: γιατί βρε Λίκα;😅

Λίκα: ΜΑ ΦΑΡΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΙΤΖΟ, ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΟΜΟΥΝΑ !!

Τζούλια: Ααααα..!!!

Λίκα: έχεις επανέλθει πλήρως από ότι βλέπω !!

Τζούλια: Ε ναι ρε, απλώς δεν θέλω να το δείξω στον μπαμπα !

Λίκα: Έλα τώρα ! μην τον τρομάζεις με την ανορεξίας σου

Τζούλια: για άλλων λόγο δεν τρώω !😐

Λίκα: γιατί;

Τζουλια: επειδή τις προάλλες...:

--------------------
Τζούλια: "περπατάει στο διάδρομο του σχολείου "

Μαριλένα : Γεια σου Τζούλια!😏 τι κάνεις;

Τζούλια: Τι σε νοιάζει;

Μαριλένα: απλό ενδιαφέρον ! Ααχχ να σε ρωτήσω αυτήν την φούστα που φοράς την έχω και εγώ, που το βρήκες όμως σε extra large ;, τόσο καιρό το ψάχνω σε αυτό το μέγεθος για να το κάνω δώρο στην ξαδέρφη μου, μα πουθενά!!

Τζούλια: extra large ?? Μα εγώ το φοράω σε small..

Μαριλένα : αα δεν νομίζω, άμα ήταν small δεν θα σου έμπαινε!
-------------------------

Τζούλια: 😐.. για αυτό άλλωστε θέλω να της κάνω την φάρσα !

Λίκα: Αφού την ξέρεις την Μαριλένα, μόνο γλυκόλογα θα ακούσεις από το στόμα της !
Πας και το παίρνεις στα σοβαρά ! Τζούλια δε κάνεις καλό στην υγεία σου !

Τζούλια: το ξέρω αλλά τώρα πια μου έχει κλείσει το στομάχι, δεν πεινάω άλλο!

Λίκα: ΤΖΟΥΛΙΑ!!😐

Τζούλια: Τι;;

Λίκα: πήγαινε έξω να φας ΕΣΤΩ και μια φρυγανιά !!

Τζούλια: Δεν πεινάω λέμε !! Τελος πάντων μιας και είσαι σύμφωνη με την φάρσα, πάω να πάρω και τα αγόρια να την κανονίσουμε !

Λίκα: Τζούλια σου ξανά λέω, να την κάνεις την φάρσα δεν λέω, αλλά πήγαινε να φας κάτι γιατί από ότι βλέπω θα λυποθημισεις καμία ώρα!

Κάτι θα αλλάξει αυτή την χρονιά Où les histoires vivent. Découvrez maintenant