(Prosím aby ste si prečítali info dole ďakujem)
Už je to týždeň, čo sme sa spolu vyspali. Myslel som si, že sa so mnou potom nebude chcieť baviť a že odíde niekde preč, ale opak bol pravdou.
Stále sme boli spolu. Rozprávali sme sa o rôznych veciach, pýtal sa ma, ako to vyzerá v civilizácii, či mám prácu a tak.
Čím ďalej tým viac som si uvedomoval jednu vec.
Čím ďalej, tým viac som vedel, že som sa zamiloval.
Bojím sa mu to povedať. Ani neviem, či je gay, alebo homofób.
Ale tak maximálne sa mu zhnusím a už ma nikdy nebude chcieť vidieť.
Aaah tak fajn. Dnes večer sa mu vyznám.
------------------------------------------------------
Ležali sme spolu na pláži a pozorovali nočnú oblohu plnú hviezd.
Oke, ide sa na to.
,,Jinnie, ja...ahh chcem ti niečo povedať." Jin sa posadil a svoj zrak na mňa upriamil.
,,Jinnie ja myslím, že som sa do teba zamiloval." Rýchlo som to zo seba dostal a zavrel som oči.
Dlho sa nič nedialo, tak som otvoril oči.
Rozhliadol som sa a Jina som nikde nevidel. Iba som si povzdychol.
Vedel som, že mu to nemám vravieť. Ja som idiot.
Ani som si to neuvedomil a z očí sa mi pomaličky začali spúšťať slzy.
Tvár som si schoval do dlaní a začal som vzlykať.
Nemám tušenie, koľko sekúnd, minút či hodín som tu takto preplakal.
Pokračoval by som ďalej, ale zastavil má jemný dotyk na mojom rameni.
Otočil som sa a za mnou stál Jin.
Nechápal som, prečo tu je. Veď ma nemiluje, ušiel. Neznáša ma.
,,Č-čo tu r-robíš?" Spýtal som sa ho pomedzi vzliky.
,,Ja Namjoonie je mi ľúto, že som tak zdrhol, ale zaskočil si ma."
Stále som na neho pozeral s prekvapeným výrazom.
Takže tu je šanca, že mi moje city opetuje?
,,Ja som.neved, ako mám zareagovať. Je pravda, že k tebe cítim niečo, čo som k nikomu necítil. Vlastne ako som aj mohol, keď som tu už 11rokov, ale chcem ti len povedať, že aj ja teba mi-milujem."
Hneď ako som počul tie krásne slová, vrhol som sa mu do objatia.
,,Ani nevieš, aký som teraz šťastný." Povedal som mu s úsmevom a prisál som sa na jeho sladké pery.
Popravde som túto časť dnes nechcela vydať, ale jedna osoba mi s tým nedala pokoj, tak som ju napísala 😁😁😁
V utorok ideme do B.Bystrice, takže by som písala vo vlaku a vyšla by trochu dlhšia časť
(Samozrejme, ak nebudem spať)😁😁😁Chcem vám aj oznámiť, že mám ďalšie dve knižky, ktoré by som chcela vidať a písala by som ich cez zimné prázdniny, keď dokončím túto knihu.
Taktiež vám chcem aj povedať, že nemám tušenie, ako ďalej pokračovať s príbehom GANGSTERS IN LOVE, takže tú knihu asi vymažem a začnem písať nový 😥😥😥
❤❤❤
أنت تقرأ
Love from island
أدب الهواةNa najkrajšom ostrove sveta, žije ešte krajšie stvorenie #622 in fanfiction 2.11. 2017 #471 in fanfiction 4.11. 2017 #399 in fanfiction 15.11. 2017 #286 in fanfiction 19.11. 2017 #180 in fanfiction 21.11. 2017 #174 in fanfiction 22.11. 2017