Akşam oldu yine.
Galiba sonbaharın en sevmediğim huyu, gece erken iniyor şehrin üzerine. Gökyüzü pembe dumanlı. Yağmur yağacak gibi ama yağmama ihtimali de var. Sakin geçip gidiyor sonbahar. Yapraklar renk değiştirdi, şimdi dökülmeye başlıyorlar. Huzur veriyor sonbahar. Hafif rüzgarı, sessiz yağmuru.
Sonbahardaki yaprak dökümü olayı bir kadının erkeği terkedişi gibi.
Yada erkeğin kadını kendinden ayırma şekli.Bana öyle bir hiss veriyor.
Erkek bomboş, kadınsa yerle bir..
Hangi erkek bir kadını hakediyor?
Ama kadın erkek için her şeyini veriyor. Çok saçma. Haketmeyen birine herşeyinmiş gibi davranmak. Onsuz yapamam kafası. Ama yapabilirsin aslında.
Kadın olmak dünyaya bir sıfır önde başlamak demek. Sen doğduğunda dünyaya güçlü olarak göz açıyorsun. Yaratılışın öyle.
Direnişli...Kadın denince akla ne gelir? Anne?
Düşünsenize erkeksiniz, annenizle sokakta yürürken başka bir erkek, annenize gözünüzün önünde tokat atıyor. Ne hiss ederdiniz?Gün gelir siz evlenirsiniz eşinizle anlaşmazlık olur kavga çıkar ve kadınınıza şiddet uygularsınız. Ha bir de çocuğunuz var ve o bu olaylara şahit oluyor. Siz onun gözünde babası değil, annesini döven, şiddet uygulayan insan oluyorsunuz. O çocuk asla iyileşemez. Ve çocuğunuzu kaybedersiniz.
Erkek olduğun için, güçlü olduğun için bir kadını alçaltamazsın. Unutma senin varoluş sebebin bir kadın. Sen bir kadından doğdun.
Kadınlara taciz, tecavüz, zorbalık edemezsin..
Bir kadının namusuyla, duygularıyla oynayamazsın.
Erkeksin evet. Her şey yapa bilirsin.
Ama kadınlara değil.
Kadınlardan farkınız fazladan organınızın olması.Eğer bir kadın fahişeyse bunun da sebebi erkek.
Kadınları fahişe olmaya zorlayan, ikna eden erkek, o fahişeyi yaptığı iş için suçlayan erkek.
Erkekler kadınlardan ne istiyor?
Erkekler ne istiyor?Hiçbir kadının hayal kırıklığı olmayın.
Dallarından ayırmayın yaprakları. Bırakın oldukları gibi kalsınlar. Mutlu oldukları gibi yaşasınlar.Üzmeyin kadınları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ben Hepimiz
Short StoryMerhaba hepimiz. Nasılız? İyiyizdir İnşAllah. Sıradan insanların hikayesi bu okuyacak olduğunuz hikaye ve ya hikayeler. Ne ön sıra, ne arka sıra. Orta sıra. Senin hikayen, Benim hikayem, Hepimizin hikayesi. Hikayeden çok bakış açılarımız, ön yarg...