Te-ai gandit vreodata ce se poate afla intr-o padure? In general sunt violuri, oameni morti din cauza animalelor salbatice sau pur si simplu crime, asa cum a fost si in cazul meu. Poate nu in prezent, dar acum 8 ani ma plimbam impreuna cu surorile mele mai mari in padurea din apropierea casei noastre. Atunci eram doar un copil de 10 ani care invata sa cante la vioara. Eu o luasem inainte, pierduta in peisajul care ma inconjoara si nu observasem ca surorile mele disparusera. M-am intors pe acelaș drum dar degeaba, tot nu le-am gasit. Am crezut ca s-au intors acasa, asa ca am facut acelas lucru. In timp ce mergeam se auzeam fosnete de dupa copaci dar cand ma intorceam nu era nimeni. Am inceput sa alerg, dar sunetele ma urmareau. M-am oprit sa ma uit in jur, dar cand am facut cativa pasi mici in spate am dat peste cineva. M-am intors sa vad cine e, dar nu am apucat pentru ca ma lovit cu o piatra in cap si am lesinat. Cand m-am trezit pentru ultimele secunde din viata mea, le-am vazut pe surorile mele cum incercau sa imi scoata inima ca s-o poata baga in vioara. In fine, le-am vazut cand mi-am ars corpul si au pus inima si scrumul ce a mai ramas din mine in vioara. Este bine macar ca eu pot vedea ce ma înconjoară, chiar daca oamenii nu ma mai pot vedea. Am observat ca mai sunt si alti oameni ca mine. In mare parte sunt femei si copii. Cand ma plictisesc incep sa cant la vioara, chiar daca oamenii acum se sperie in loc sa se simta bine. Macar prietenii mei noi ma asculta si ma apreciaza.
*Sorry daca nu e atat de buna ca celelalte. Am incercat sa scriu singura una din povestile pe care le auzeam cand eram mica. :)) btw.. sper sa va placă, sa scrieti in comentarii daca sa continui sau nu! Va ador🖤