Ăăăm, bun. Cartea este structurată astfel:
Un capitol este despre Aria, iar un capitol este despre Miranda şi Kyle, ca să vedeţi cum evoluează totul în ambele părţi. Cred că Miranda şi Kyle o vor adopta pe Aria în capitolul 20. Ce părere aveţi? Capitolul ăsta e puţin mai lung, când am început să scriu nu m-am mai putut opri.
+ poza cu ei spune tot
Vreau să le mulţumesc celor care au votat la capitolul anterior. Mi-aţi făcut o surpriză plăcută:D.
Anaa
*Enjoy*
În Los Angeles, într-o casă de pe malul apei, nişte adolescenţi încercau să se distreze.
- Acum ce facem?
- Hai să ne jucăm sticluţa. spune Bryan.
- Oh, nu. ripostează Mirabella.
- De ce nu, Mirabella? Ti-e frică să săruţi? o tachineaza Miranda.
- Dar tu, Miranda? Ești chiar așa de nerăbdătoare? îi ia Kyle apărarea Mirabellei.
- Dacă voi, surorilor a-ți terminat, am o propunere. Cei care pică împreună trebuie să petreacă 15 minute în Rai, sus, în camera mea după ce au băut 2 shot-uri de JB.
- Serios, Bryan? Altceva mai interesant nu ai găsit?
- Daca ție, Mirabella, nu îți convine, ești liberă să pleci. Acum, hai să învârtim sticla.
Bryan a pus mâna pe sticlă și a învârtit-o. Sticla de plastic care stătea în mijlocul cercului format de cei 6 de adolescenți s-a oprit. La un capăt era Miranda, la celălalt era Kyle.
- Cred că glumești. a șoptit Mirabella.
Mirabella și Kyle formează un cuplu încă din clasa a9a. Relația lor e una monotonă. Sunt împreună de 2 ani, iar Mirabella încă e virgină. Singura fată care încă mai e virgină, din clasa ei. Kyle a avut norocul de a se îmbăta la o petrecere fără ca Mirabella să afle.
Relația dintre Kyle și Miranda e una tensionată încă din gimnaziu. Niciodată nu au avut tangente unul cu celălalt.
Stăteau amândoi uitânduse lung unul la celălalt, ca și cum nimeni nu mai era în jur.
- Deci? Hai. Dați pe gât astea și fuga în dormitor. Kyle, să îmi spui dacă chiloții ei sunt cu dantelă, te rog. Trebuie să mă pregătesc pentru diseară.
- Ce e, dragă? Ți-e frică? spune Miranda fără să-și ia privirea de pe Kyle. Hai, bea.
- Nu pot să fac asta.
-Pff, normal că nu. Tot un papă-lapte ești. Hai să mai învârtim o dată sticla, se pare ca băiețelul încă nu are buletin.
-Mă provoci? Bine.
Kyle a dat pe gât ambele shot-uri, după care a mai luat 2. La fel a făcut și Miranda. Kyle a luat-o de mână și au fugit în dormitor.
- Se pare, Mirabella, că trebuie să îi prindem din urmă. spune Bryan.
- Mori.
În dormitor, sufletele erau puse pe grătar. Kyle a luat-o în brațe pe Miranda și a început să o sărute.
- Nici să săruți cum trebuie nu știi. spune fata.
-VRei să vezi ce pot?
-Da. Măcar să o avertizez pe Mirabella când o să vină rândul ei.
CITEȘTI
Born to die
Non-FictionAria e o fetiță în vârstă de 5 ani şi jumătate care și-a pierdut părinţii într-un accident de maşină. Dupa 3 an locuit într-un orfelinat ea îşi pierde orice speranţă de a avea o familie. Totul se schimbă când Miranda și Kyle, doi îndrăgostiţi în v...