|Gábor|
- Lépj már a gázra te idióta... Mindjárt utol érnek minket...!! - Kiabálta nekem apám miközben éppen 50Millió forintot loptak el egy bankból... Én azt sem tudtam miért vagyok ott és hogy mit is keresek ott... Én nagyon nem akartam ott lenni... Az adrenalin csak úgy gyűlt bennem és nem tudtam mit tenni... Rá léptem a gázra és csak hajtottam... Már lassan minden elsötétült körülöttem, annyira sokkolt állapotba kerültem miközben apám azt kiabálta - Jobbra térj jobbra... - Hangosan csak ezt ordította de én teljesen le sokkoltam. És egyenesen bele ütköztem egy rendőr autóba...
Arra ébredtem hogy hirtelen ülök fel valami nagyon fehér és tiszta helyen és valamik rám vannak kötve és levegőért kapkodok. Miközben ülök az ágyon a műszerek elkezdtek eszeveszetten sípolni... Hirtelen jöttek az ápolók beadták valamit majd szépen lassan vissza aludtam...
A következő emlékem annyi hogy körülöttem állnak az orvosok majd látom anyámat ahogyan össze van törve és sír...
Lassan érteni kezdem a testem részeit... Majd azt is hogy valaki fogja erősen a kezem... Hirtelen elkezdtem mozgatni a kezem majd elkezdtem kinyitni a szemem. Anyukám egyből rám borult és sírni kezdett... Ahogyan én is azonnal...
- Anya, ne hadj el nagyon szeretlek...- csak ennyi csúszott ki a számon.
-Kicsim, soha nem hagynálak magadra...- anyukám keserves sírásban mondta nekem...
YOU ARE READING
Are You With Me? ?/Szünetel/
Romance!SAJÁT ÖTLET. NE LOPD! Új rész: nem lehet tudni mikor