|Gábor|
- Gábor vagyok 17 éves és a zene a mindenem. Csak ennyit tudok magamról mondanni bocs - majd elnevetem magam. Chiara a ' rózsaszín hajú lány ' pörget.
- Hohó Gábor!- Néz rám huncutan.- Szóval felelsz vagy mersz!? -
- Hát őmmm. Merek! - vágtam rá bátran hát már miért is ne.
- Rendben!-Gondolkodik és csak ennyit mond!- Csókolj meg bárkit innen!
Mivel mindenkit ismertem csak Lizt és Annát nem és Anna közelebb ült ezért rá néztem. Láttam hogy a lány egy vörös lett azonnal majd meg kérdeztem!
- Szeretnéd ha még csokolnálak?!
Erre Anna nem válaszolt ezért meg fogtam az ajkát és magam felé fordítottam majd adtam egy puszit az ajkára mivel ha nem szeretné akkor nem fogok erőlködni.
Ekkor mindenki el kezdett nevetni és Annára mutogattak hogy nem mer még csókolni egy srácot amikor nem is neki kell hanem én választottam. Ebből egy kis vita lett. Amit már láttam nagyon Anna sem bírt. Annyira rosszul éreztem magam...
Majd hirtelen Anna zokogva fel állt és ki futott a szobából. Én azonnal utánna eredtem egész végig kiabáltam a nevét de a nagy hangzavartól és a zenétől biztos nem hallotta. Majd a házban öt perc keresés után ki mentem és kint is elkezdtem keresni Annát. Majd csak elkeztem sétálni. Közben rá is gyújtottam, mert nem bírtam nagyon ideges voltam nem hittem el hogy ezt tettem egy lánnyal. Majd hirtelen meg láttam őt.- Anna kérlek várj még! - kiabáltam utánna! Majd hirtelen befutott a sötét erdőbe. Én azonnal mentem is utánna nem hagyhattam magára. Csak rohanok utánna mint egy őrült. Majd elkapom a kezét és magam felé fordítom...
DU LIEST GERADE
Are You With Me? ?/Szünetel/
Romantik!SAJÁT ÖTLET. NE LOPD! Új rész: nem lehet tudni mikor