|Gábor|
Ennek már 1 éve, hogy ez történt... Azóta apám a börtönben van ezért is ilyen jó a kapcsolatunk. Anyukámmal nagyon jól kijövünk. Ő dolgozik, rendesen meg élünk.
Csak is azért nem csuktak börtönben mivel apám bevallotta hogy szét vert mivel nem akartam vele menni, és ezt a tesztek is igazolták, ezért én csak áldozat voltam...Ma egy party lesz a barátomnál, nem tudom miért de rendez még ő sem mondta el, reggel 9 óra volt mikor felkeltem az ágyból, lementem köszöntöttem anyukámat és szokásosan reggel pletyiztünk a szomszédokkal egy kávé és cigi kíséretében.
Hirtelen csörög a telefonom.
☎️ Ádám bátyám!❤️-Helko mi a helyzet bratyo?! - kérdezte tőlem Ádám nagyon vidáman, bár ezt nem értettem hogy miért! Tudtam hogy bulit csap de nem tudtam hogy ez ekkora boldogság!
- Helko! Hát köszi éppen szokásos reggelim van, miért vagy ilyen boldog?! - kérdeztem tőle mivel nagyon kíváncsi voltam a válaszára!
- Hát téli lesz jó bulákkal a buli, REMÉLEM NEM FELEJTETTED EL! - Kiabálta nekem, S végén el nevette magát!
-Nem, nem felejtettem el, és ez olyan nagy dolog hogy lesznek ott csajok? Istenem... - Furának éreztem, hogy ennyire örül pár csajnak...
- Jajj nyugi tesó számodra is hívtam pár csávót!- huncutan nevetett egyett és hozzá tette hogy -grrrr-
- Nah jolvan, nem tudom hányszor mondjam el de nem vagyok meleg nah de ha erről akarsz beszélni erre nem vagyok kíváncsi... - hadartam neki a szöveget nagyon mérgesen!
- Jó, igen tudom, ne haragudj figyeld légyszi gyere át segítenni!-
- Jó rendben megyek na szia! - S végül kinyomtatni a telefont!
Elmentem letusolni, szokásos reggeli rutinomnak is megfeleltem a tükör előtt!
Felmentem a szobámba be álltam a szekrény elé majd kerestem magamnak egy egyszerű ruhát. Fekete nadrág, rövid ujjú , kapucnis pulcsi, és egy fekete cipő ... Szokásos...
Ádám tőlem 15 percre lakik szóval lassan el is sétáltam. Mikor oda értem láttam hogy éppen kívülről díszítik a házat valakikkel!- Nah helo fiúk, lányok! - tettem hozzá egy ultra cuki mosolyt!
- Szoj Gabo, Szia Gabi! -
Mindig Gabo nak hívnak annyira utálom ahh... Ezek után segítettem nekik feldíszítenni a házat majd szépen lassan meg is lettünk vele délután 3 ra... Szép mi... Leültünk megittunk egy sört elbeszelgettünk. Majd hirtelen fel szólalok!
- Emberek pia nincs?! -
Mindenki elképedten nézett rám majd azonnal pattamtunk is az autóba. Elmentünk egy plázába venni piát!? Okke? Szóval mi is jók vagyunk.
Vettünk 5 üveg Jim Beam, 6 üveg vodka , 4 becherovka, 3 whiskeyt. Ez mellé vettünk 30liter sört és 30 liter ásványvizet is. Miközben sétáltunk ki a plázából elmentünk sok üzlet mellett de a C&A más volt ott láttam mosolyogni egy nagyon helyes lányt aki nézegette a ruhákat és egy pillanatra rám is nézett... De ezt ki is vertem a fejemből.
Még vissza vittük gyorsan a piát a házba és be rakodunk... És fel szereltük a dolgokat. Pár törthető dolgot el is tüntettünk.
Már kezdett esteledni, mindenki nagyon fáradt volt, de még csak most kezdődik a buli! Szépen lassan elkeztek jönni az emberek és már csak az van előttem ahogyan ülünk körbe és elkezdünk játszani felelsz vagy merszet.
BẠN ĐANG ĐỌC
Are You With Me? ?/Szünetel/
Lãng mạn!SAJÁT ÖTLET. NE LOPD! Új rész: nem lehet tudni mikor