😖Ötödik😖

22 8 4
                                    

Gábor

Hallom Anna kiváltását de nem tudom merről jön, annyira sötét van és nem tudom mit tegyek vagy hogy hova menjek. Merre? Kétségbe vagyok esve... Remélem nem esett semmi baja mert ha igen... Én azt nem tudnám fel dolgozni.
Elkezdtem futni tovább az erdőbe majd elbotlok. Csak a sötétség...

*Írói szemszög*
Mint tudni nem egy békés és barátságos Budapest e kerülete... Valaki éppen az erdőben sétál majd fel fedezi Gábort hogy a földön fekszik és vér dől a fejéből. A hátára veszi és indul tovább a kunyhójába... Majd be rakta őt egy szűkös helyre ahol semmi nincs csak falak és sötétség majd le lakatolta...

E közben Anna ki ért egy partra ahonnan már látta is a kis hidat ahonnan elkezdett vissza menni a bulihoz mikor oda ért. Mindenki nézett hogy mi történt vele... Majd el mesélte hogy az erdőben valahol el veszett. És kétségbe van esve mert reméli Gábor is vissza tért. Mindenki integetett a fejével, hogy nem! Anna chiara és még három srác fel pattant és elindultak az erdőbe meg keresni Gábort. Anna nagyon félt hisz bűntudata lett hogy az ő hibájából tűnt el Gábor és reméli hogy feladta a keresést és haza ment....
Már vagy három órája keresik Gábort de sehol semmi. Már el kezdett világosodni. És sajnos mindenki haza ment csak Anna és chiara maradtak az erdőben. Ők meg egy órát kutattak Gábor után de reménytelen volt minden. Megfogták magukat elmentek Gáborhoz. Be csengettek de nem nyitott senki sem ajtót. Ekkor Anna tényleg elkapta a síró görcs majd valaki ki nyitotta az ajtót.
Gyula volt az... A szoba társa. Elmondta hogy már két napja nem volt itthon és csak ma reggel jött haza ezért ő sem tudja hogy hol van... Még köszönték neki és úgy döntött Gyula hogy velük tart meg keresni Gábort. Próbálták hívni de csak az üzenet rögzítő kapcsolt be...

Are You With Me? ?/Szünetel/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن