6 - HİC BİR YESİL ....

394 41 7
                                    

Selamun Aleykum

Çok değerli Arkadaşlar . Kitap adi  Ravza yeşili gözler ama bu kitap hep Medine yi munevvereyi anlatiyor hic heyecan yok diyen bazi arkadaslarim var .

Evet Medine yi Münevvere yi anlatıyor sonra da Mekke yi Mukerremeyi anlatacak nasip olursa . Kitabin basliginda ki Ravza yeşili gözler ise bir karakter o da yakin zamanda gelecek inşallah bolumlerimize .

Çok heyecan olmasini bekleyemeyiz bu kitapta çünkü bu kitabin büyük bir bolumu Mübarek topraklar .

Simdi Yeni bölümü okuyalim mi ?

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Gülistan heyecan ile hazırlanmaya başladı . siyah elbisesini üzerine siyah şalini takti .Siyah rahat  terliklerinide ayagina geçirdi . Ne zamandir boyle giyinmeyi istemişti  Sanki  Medineli yada Mekkeli gibi .  

Otel odasindan cikip  hemen hizlica asagi indi . Aksam yemeği için eline tabak alip yemekleri inceledi gözleri ile .

Domates corbasi
Fasulye yemeği
Pirinç pilavi
Kofteli  patatesli  patlicanli frin  yemeği  

Misir salatasi
Domates salatasi
Marul salatasi

Süzme yoğurt
Ayran

İrmik tatlisi
Süclac

Portakal suyu
Elma suyu

Gülistan gülümseyip 

Biraz pilav biraz frin yemeğinden aldi . Bir bardak ayran alip  hemen geçti masalardan birine .

Yemeğini yiyip heyecan ile  ayağa kalkti . Yatsi  namazi için hemen koşarak cikti otelden . Ravzanin kapilarindan girince mis gibi kolu geldi burnuna .

Hemen Peygamber Efendimizin yeşil kubbesinin önüne gelip elinde ki kitap ile selamlamayi yapti . Yine koşar adimlar ile hanimlar bölümüne gitti mescidin içine girip bakinmaya başladı . Namaz vakti yaklastigi için her yer dolmuştu.  Üzüntu ile cikacak iken biri kolundan tuttu . Kafasini kaldirip bakti ama yabancı biri idi  kadin  tebessüm ederek  yanına  gösterdi . Basta Gülistan  sasirdi önünde nasil secdeye gidilecekti ikiside kilamazdi Ama kadin  Gülistan' ı nbirakmayinca orada kalakaldi .

Dakikalar geçti ezanlar okundu .   Gülistan  nin içi giderken  nasil namaz kilicagim diye herkes ayaklanmaya başladı .

Ayağa kalktikca insanların arasi biraz genişledi . O kolundan tutup çektiği kadin simdi yaninda ki yeri gösteriyordu
Gülistan  sevinç ile tanimadigi müslüman hanimi  sarildi .

Namazlarin ardından  tesbihleri çekip dua etti . Yerinden kalkip hanimlarin bulunduğu Peygamber Efendimizin kabrini gitmek için ayaklandi . İleride annesini görünce tebessüm edip biraz zorda olsa annesinin yanina gitti .  

RAVZA YEŞİLİ GÖZLER ( Devam Ediyor  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin