Evet Çikolatalı Çöreklerim 2.bölüm sizlerle. 1.bölüm kısa oldu ama 2.bölümü daha uzun yazmaya çalışıcam. Bu arada medyada Edrien var.
Okul sorunsuz bitmişti. Lina ve Vanessa ile bizim eve doğru gidiyorduk. Yolda bu gece ne yapacağımızı düşünüyorduk. Çünkü Lina ve Vanessa bizde kalacaktı. Aslında onlar konuşuyor bende dinliyordum. Böyle konuşurken eve varmıştık. Salona geçip koltuklara yayıldık. Annem ve babam melez oldukları için birkaç günlüğüne şehir dışına çıktılar. Böyle olduğu için onları fazla görmüyordum. Bu arada ben size benim biricik güzel kankalarımı tanıttım mı? Tabikide hayırr. Lina;
Siyah düz saçları ve siyah gözleri onu eşsiz kılıyor. Sempatik gülüşüyle her erkeği etkilemeyi başarıyor. Ama onun için tek bir erkek var oda Clark.
Vanessa;
Kumral düz saçları ve ela gözleri dudaklarıyla bütünleşince onu çok tatlı kılıyor. Carl beyefendimizin belalı prensesi.
Ayağa kalktım ve: "Kızlar hadi, böyle köskös oturmaya mı geldik?"
"Hadi ama Nacy biz gayet eğleniyoruz." Vanessa bunu söylerken gözlerini devirmişti. Lina birşey söylemek yerine kafasını sallamakla yetindi. "Hadi ama yemek yiyelim. Gerçekten çok açım." Bunu söylerken gerçekten karnımın acıktığını farkettim. Dışardan birkaç insan avlamak bize iyi gelebilirdi. Vanessa ve Lina gülümseyerek ayağa kalktı. "Hanımlar bu kadar sevineceğinizi bilsem daha önceden gelirdim." Arkaya dönmemle Carl ve Clark'ı görmem kaçınılmaz oldu. Bunlar nereden çıkmıştı ki biz ne güzel kızlarla takılacaktık. "Biz yine sapız." Diye isyan esiyordum. O sırada kapı çaldı. Söylene söylene kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açınca Edrien'ı görmemle şaşkınlıktan ağzım açık kaldı. Üstünde günlük bir kazak ve siyah kot vardı. Sonbaharda olduğumuz için siyah deri ceketinide üstüne giymişti. Sempatik bir gülüş attıktan sonra "Girebilir miyim?" diye sordu. Kendimi toparladım ve başımı sallayarak içeriyi gösterdim.
********************
Hep beraber salonda oturup sohbet ediyorduk. Saate baktığımda 8:00 olduğunu gördüm. Biz gerçekten 2 saattir konuşuyor muyduk? Kendi kendime konuşurken hala aç olduğumu farkettim. "Hadi ama gençlik açlıktan şuracıkta bayılıcam." Carl bir kahkaha attı ve ayağa kalktı. "Aynen millet,kalkın hadi biraz karnımızı doyuralım." Carl'ın bunu demesiyle hepimiz ayağa kalktık ve dışarıya çıktık.
***************
Yolda yürüyorduk. Şimdiden hepimizin karnı doymuştu. Karşımızda İndia ve grubunu görmemizle hepimizin aynı anda gözlerini devirmesi bir oldu. İndia kolunu bana çarptı ve sendeledim. Son anda Edrien beni tuttu ve düşmekten kurtuldum. İndia bize bakıyordu. Birkaç kere Edrien'ı sevdiğini duymuştum. "Siz sevgili misiniz?" İndia'nın sesini duymamla Edrien'ın kollarından kalktım. Tam konuşucakken Edrien: "Evet." Dedi. Buna ben dair şaşkınlıkla bakmıştım. Sonra bana yaklaştı ve dudağıma kısa bir öpücük kondurdu. Bizim grup bana sinirli bakışlar atarken, bende onlara bilmiyorum bakışı attım. İndia ve arkadaşları bize öldürücü bakışlar attıktan sonra gittiler. Bizde sessizce eve doğru yol aldık.
*****************
Erkekler evlerine gitmişlerdi. Bizde benim odamda oturuyorduk. Lina Miranda ile görüşüyordu. Ben ise yatağıma yattım ve bugün olanları düşünüyordum. Resmen beni öpmüştü. Ben böyle düşünürken Vanessa'nın çığlığıyla yerimden sıçradım. Gördüğüm manzara karşısında kahkaha atmama engel olmaya çalıştım. Vanessa yerde yatıyordu ve büyük ihtimalle koltuktan düşmüştü. Buna güldükten sonra Vanessa'yı kaldırmak için yanına gittim. Sanırım bu çığlığı Lina'da duymuş olmalı. İçeriye Miranda ve Lina koşarak gelmişlerdi. Girince onlarda birer kahkaha atmıştı. Bu arada Miranda;
Kızıl saçları ve kahverengi gözleri onu çok güzel yapıyordu. Eşsiz yüzü onu Edward'ın sevdiği kız haline getiriyordu.
Miranda'nında bizde kalacağını öğrendiğimde çok mutlu oldum. Biraz eğlendikten sonra yataklarımıza geçip yattık.
Bölüm sonu Çikolatalı Çöreklerim. Olabildiğince uzun yazmaya çalışırım. Yorumlarınızı bekliyorum.🌈🌈🦄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Yüzüm (Ara Verildi!!)
VampireBen bir melezim ve herkesten her vampir ve kurttan güçlüyüm. Köyümüze insanlar tarağından savaş açıldığı için buraya geldik. Yeni okul yeni hayat yeni arkadaşlar. Hayatım değişiyor.