3.bölüm

445 21 0
                                    

Slm Çikolatalı Çöreklerim. 2. Bölümü umarım beğenmişsinizdir. 3. Bölüm sizlerle. Bu arada medyada Miranda, Lina ve Vanessa var.
Sabah kalktığımda saat 7:00'dı. Vanessa, Miranda ve Lina daha uyanmamıştı. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Çok açtım. Bu yüzden yavaş adımlarla mutfağa indim. Küçük dolaptan iki torba kan aldım ve içtim. Odama çıkıp üsteme birkaç birşey giydim.(Aşağıda fotoğrafı var.)

Daha sonra kızları kaldırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Daha sonra kızları kaldırdım. Hepimiz okula doğru yol aldık. Yolda karşımıza İndia ve grubu çıktı. Benim kolumdan tutup ittirdiler. Büyük ihtimalle vampir güçlerini kullanmışlardı. Sert bir şekilde yere düştüm. Vanessa ve Lina beni kaldırmaya geldiler. Onlardan destek alarak ayağa kalktım. Tam gidecekken İndia: "Minik prenses korktu galiba." Sinirle arkama döndüm. Burnumdan soluyordum. Ama o beni sadece vampir olarak biliyordu. Sinirle ağızımdan çıkan kelimelere hakim olamadım ve İndia'nın acı içinde bağırdığını duydum. Miranda şaşkınlıkla bana bakıyordu. Hızla oradan uzaklaştık. İndia okulda değildi. Erica, Amanda ve Fiona bana öldürücü bakışlar atıyorlardı. Bunu sokağın ortasında yapmam pek doğru olmasada, ilk başta o ittirmişti. Hocanın sesiyle kendime geldim. Ders matematikti. Bu dersi hiç sevmezdim. Ama hoca bana soru sormuştu. Kafanı bilmiyorum anlamında salladım. Hoca sinirle baktı ve sözü başka birine verdi. Edrien'ı bugün okulda görmemiştim.Okul çıkışı evine gidecektim.
************
Edrien'ın evinin önündeydim. Ama içerden sesler geliyordu. Daha dikkatli dinleyince içerden İndia'nın sesi geldi. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Nedenini bilmiyorum ama sanırım Edrien'den hoşlanıyordum. Tam arkamı dönmüşken biri beni kolumdan tuttu ve gitmemi engelledi. Arkamı döndüğümde Edrien ile nefeslerimiz karışıyordu. Bana yaklaşıp "Seni seviyorum." Dedi. Benim gözümden bir iki damla yaş düştü. Edrien'ın elinden kurtulup vampir hızıyla eve girdim. İnsanlar umrumda değildi.
Evet Çikolatalı Çöreklerim. Bölüm sonu. Yorumlarınızı bekliyorum.

Melez Yüzüm (Ara Verildi!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin