Štvrtok večer. Naši neboli soma , čo bolo super. Sally stihla zorganizovať bombovú párty, na ktorej som určite nechcela byť. Obliekla som som si opnuté tričko, čierne kožené nohavice a šla som na párty k Nickovi.
Namiešala som si dajaky pofiderny drik a šupla ho do seba. Zrazu prišiel Nick a objal ma zo zadu. No pána skoro som dostala infarkt.
,,Čo tu robíš?!"
,,No ja som tu doma a ty si sem zrejme prišla kvôli mne." Nahodil ten jeho typický poker face a sadol si na ostrovček.
,,no jasné žijem len pre teba. Prišla som na párty ty idiot."
,,aauuuuuuuu to bolelo....poď sem."
,,nie nejdem. Môžeš sa aj poskladať, nejdem."
Zliezol z ostrovčeka a bol asi riadne naštvaný. Surovo si ma k sebe otočil až som sa začínala báť. Mala som pocit, že ma zabije.
,,Kiara Parker ani neviš čo somnou robíš, mám chuť ťa tu a teraz pobozkať, mám chuť ťa tu a teraz vylizať a mám chuť ťa tu a teraz vytrtkať tak, že prestaneš dýchať!"
Nemala som slov len jeden deň a prave sa do mňa zamiloval asi talen najkrajší chalan na svete. Do mňa!
,,a preto sa ťa tu a teraz pýtam, budeš somnou chdiť hoci aj preto, že som totálny neschpný pako, ktorý ťa práve dostal do totálneho šoku?"
,,keď poviem áno budeš si aj nadalej predomnou vylievať srdce aj preto, že si totálny neschopný pako, ktorý ma práve dostal do totálneho šoku?"
Tak krásne sa usmial ako to vie len on.
,,Ánoooooooooooooooooo, milujem ťa Kiara!!!"Hneď na to som sa rozosmiala bol taký zlatý keď sa tešil ako malé dieťa. Avšak tá radosť ho hneď prešla keď videl Juliu s...niekym.
,,čo tu robí!?" Zčal kričať ako zmyslov zbavený.
,,prestaň sa mi konečne starať do života! Je to moja vec s kým sa budem stretávať a s kým nie! Max je možno bohatý zmetek, veď aj ty si bol taký! Tak. Ho. Láskavo. Nechaj. Na. Pokoji!" Povedala a odišla niekam s tým Maxom. Bol smutný až mi ho bolo ľúto.
,,Nick...viem, že chceš Juliu len chrániť, ale mal by si jej dať trochu priestoru. Veď už nie je malá..."
,,ale chová sa tak." Skočil mi do reči a ukázal smerom kam odišla.
,,musíš ju nechať. Sama potom zistí či to bola chyba."
,,asi máš pravdu možno som..."
,,jasné, že mám pravdu." Teraz som mu pre zmenu skočila do reči ja.
,,no tak poď, sme na párty nie?" Zahlásil a ťahal ma na parket aj keď musím sa priznať, že tancujem jak drevo. Ale vlastne myslím, že som na tom bola lepšie ako Nick.😉
YOU ARE READING
♥❤BAD LOVE❤♥
Teen FictionAhoooooj ak chceš vedeiet o čom to je prečítaj si to 😉 V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy, scény 13+ a veľa, veľa, veľa gramatických chýb