Mali sme sa stretnúť po škole s Nickom. Včera som do školy neprišla bolo mi úplne na nič, keď som zistila, že mi dáky pojebaný skurvysyn zabil brata. Ale musela som byť silná. Naši boli v Austrálii a Sally pracuje ako modelka spolu s Felicity.
Keď Nick prišiel pozeral na mňa s otvorenými ústami. Asi viem prečo.
To som si spravila včera keď som sa dozvedela, že Harry je mŕtvy.
,,láska čo si to spravila?!"
,,Harry je mŕtvy Nick. Musela som niečo urobiť." dopovedala som a začala plakať. Jeho tričko bolo mokré od mojich sĺz. Len som plakala.
,,heeej babe notaaak. Pôjdeme ku mne a pozrieme si nejaký bombový film. Dobre?"
,,dobre."
Už sme u Nicka a ja sa nestačím diviť je to síce asi také ako naša vila ale toto je zariadené bombovo. Nick šiel do kuchyne pre popcorn a ja som sa zatial pozerala po dome.
Došla som až k Nickovej izbe a keď som ju otvorila začala som sa rahotať na plnu hubu. Nick mal v izbe plagáty a teraz sa nesmejte my little pony. 😂😂😂😂😂. Keď Nick počul ako sa rehocem okamžite vbehol do izby.
,,je tu snáď niečo vtipné slečna Patker budúca Hemsworth?
Ukázala som na jeho izbu. A dusila v sebe smiech. Nick tam len tak stál asi 2 minúty a v rýchlosti blesku ma začal štekliť. Vrtela som sa a snažila sa vymaniť z jeho zovretia, ale nešlo to.
,,nikto sa bebude smiať mojim plagátom. Rozumeno?!"
Začala som pozitívne kývať hlavou. A šli sme pozerať film.
,,zlato aký film si chceš pozrieť?"
Začala som sa prehrabávať v jeho USB a nakoniec som to konečne našla.
,,Deadpool." Povedala som sebavedome. Je to môj obľúbený film.
,,zlato si si istá, že to chceš vidieť? Môžeme si pozrieť Iron Man alebo rychlo a zbesilo alebo Transformers alebo..."
,,aleeeeee niekto sa tu bojí."
,,nabojím."
,,bojíš."
,,nebojím."
,,bojíš"
,,sklapni!" Skríkol a začal ma dravo bozkávať. Z pier na krk. Dal mi dole tričko a ja jemu.tie jeho tetovania. Ohhhhh. Skúsla som si dolnú peru a začala my hrudník obsypávať bozkami. Postupne všetko oblečenie letelo na zem a on ho do mňa začal pomaly, jemne a nežne vsúvať. Veľmi to bolelo. Tak chvíľočku počkal a potom sa vo mne začal hýbať. Stále zrýchľoval prirážal viac a viac až kým som sa neurobila ja a potom aj on do mňa.
Pohľad: Harry
Stál som pri okne a pozoroval ju. Veľmi si to s Nickom užívala, no keď som videl, že sa to schyľuje k sexu odyšiel som od okna preč. Svoju smrť som nafingoval, aby som chránil rodinu.
Kšeft, na ktorom pracujem je nebezpečný. Stále ich pozorujem. Sledujem čo robia. Najviac ale sledujem Kiaru. Čierne vlasy, tmavý makeup, piercing. Nemôžem uveriť, že to urobila. Veď bola tak krásna.
YOU ARE READING
♥❤BAD LOVE❤♥
Teen FictionAhoooooj ak chceš vedeiet o čom to je prečítaj si to 😉 V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy, scény 13+ a veľa, veľa, veľa gramatických chýb