2. Jak, kiedy i gdzie się poznaliście?

249 15 4
                                    

Jak, kiedy i gdzie spotkałeś swojego przyjaciela z poprzedniego rozdziału?

Baran♈ - Podczas Twojego egzaminu na kapitana jednego z oddziałów, który oblejesz, ale on zauważy w Tobie potencjał i zachce Cię uczyć.

Byk ♉ - Wpadnie na Ciebie przez przypadek podczas jednej z walk Shinigami z zmaterializowanymi Zanpaktou. Będzie potem za Tobą chodził i przepraszał tak długo, aż nie zgodzisz się być jego przyjacielem.

Bliźnięta ♊ - Podczas jego pierwszej wizyty w Świecie Żywych. Zgubi się w mieście i Ty mu pomożesz.

Rak ♋  - Jako znajomy/a Kukaku często będziesz wpadać w odwiedziny. Z Kaien'em zaprzyjaźnicie się jednak dopiero po jego dołączeniu do 13 oddziału.

Lew ♌ - Zauważysz jak "mdleje" na środku ulicy. Pomożesz mu, a potem wytłumaczy Ci on wszystko o Shinigami, bo nie będziesz chciał/a uwierzyć w jego poprzednie wyjaśnienia.

Panna ♍ - Byłeś/aś jego przyjacielem z dzieciństwa. Pomagałeś/aś mu w trudnych chwilach.

Waga ♎ - W akademii Shinigami - będzie Ci na tyle ufał, że powie Ci o swoich planach dotyczących Soul Society

Skorpion♏ - Będziesz jednym z lepszych oficerów w jego oddziale. Zaprzyjaźnisz się z nim często wpadając do jego biura na herbatę albo zdanie raportu.

Strzelec♐ - Przez przypadek zauważysz go podczas jego treningów. Będziesz jedyną osobą, która będzie lubiła jego opowieści o Quincy.

Koziorożec ♑ - Podczas jednej z popijawek. Uznasz, że za bardzo się upił i odprowadzisz go do jego pokoju. Opowie Ci historię swojego życia, podczas gdy będziesz go pocieszać.

Wodnik♒ - Zostaniesz wysłany/a z nim na misję. Nie odrzucisz go, mimo jego szalonego Shikai.

Ryby ♓ - Jako członek jednego z ważniejszych szlacheckich często będziesz uczestniczyć w spotkaniach. Urzekniesz go swoim spokojem i umiejętnością zachowania powagi. Często będzie Cię zapraszał do siebie, kiedy będzie potrzebował kogoś poważnego do rozmowy.

Bleach Zodiac // by Bleach AddictWhere stories live. Discover now