11. Jaki ship do Ciebie pasuje?

175 13 11
                                    

Jaki ship hetero/yuri i yaoi do Ciebie pasuje? (Skończyły się grzeczne rozdziały, zaczynamy fangirlować/fanboyować)


Baran ♈ - Hetero: IshiHime (Ishida x Inoue) Yuri: MatsuHina (Matsumoto x Hinamori) Yaoi: GrimmUlqui (Grimmjow x Ulquiorra)

Byk ♉ - Hetero: GinRan (Gin x Rangiku Matsumoto) Yuri: LisaNana (Lisa x Nanao) Yaoi: HichiIchi (Hichigo x Ichigo)

Bliźnięta ♊ - Hetero: RenRuki (Renji x Rukia) Yuri: HeliNeli (Helibel x Neliel) Yaoi: HisaKira (Hisagi x Kira)

Rak ♋ - Hetero: UlquiHime (Ulquiorra x Orihime Inoue) Yuri: KariYuzu (Karin x Yuzu) Yaoi: GrimmIchi (Grimmjow x Ichigo)

Lew ♌ - Hetero: UraYoru (Urahara x Yoruichi) Yuri: RukiHime (Rukia x Orihime Inoue) Yaoi: ShunUki (Shunsui Kyoraku x Ukitake Joushiro)

Panna ♍ - Hetero: UraSoi (Urahara x Soifon) Yuri: MatsuHime (Matsumoto x Orihime Inoue) Yaoi: HisaYumi (Hisagi x Yumichika)

Waga ♎ - Hetero: IsshiMasa (Isshin x Masaki) Yuri: YoruSoi (Yoruichi x Soifon) Yaoi: GrimmLuppi (Grimmjow x Luppi)

Skorpion ♏ - Hetero: IchiHime (Ichigo x Orihime Inoue) Yuri: HaliMilSunApa (Haliabel x Mila Rose x Sun Sung x Apacci) Yaoi: GinKira (Gin x Kira)

Strzelec ♐ - Hetero: IchiNel (Ichigo x Neliel) Yuri: TatsuHime (Tatsuki x Orihime Inoue) Yaoi: IkkaYumi (Ikkaku x Yumichika)

Koziorożec ♑ - Hetero: ByaRuki (Byakuya x Rukia) Yuri: YachiNel (Yachiru x Nel) Yaoi: IchiIshi (Ichigo x Ishida)

Wodnik ♒ - Hetero: IchiRuki (Ichigo x Rukia) Yuri: NanaNemu (Nanao x Nemu) Yaoi: AizeShin (Aizen x Shinji)

Ryby ♓ - Hetero: HitsuMatsu (Hitsugaya x Matsumoto) Yuri: MatsuNao (Matsumoto x Nanao) Yaoi: ByaRen (Byakuya x Renji)

----------------------

Mad shipping mode on

Ile złych rzeczy zobaczyłem googlując te wszystkie shipy ;-;

Wasz ulub. ship z każdej kategori?

Moje: Hetero - IshiHime i IchiNel, Yuri: YoruSoi (<3) Yaoi: Damn... Nigdy o tym nie myślałem, ale chyba by to było HichiIchi... Albo IkkaYumi lub HisaKira idk

Bleach Zodiac // by Bleach AddictWhere stories live. Discover now