အပိုင္​း ၃

244 29 2
                                    

📓ခ်စ္​ျခင္​းရဲ႕ ဒ႑ာရီ​ေစတမန္​ 📓
အပိုင္​း {၃}

Yuraတို႔ လဲ တံခါးကို တဒုန္​းဒုန္​း ထုၿပီး ႐ိုက္​ဖြင္​့​ေနသည္​

Ejအမွန္​ဆို ​ေၾကာက္​ရြ႔ံ႕​​ေနပါၿပီ...ခံႏိုင္​ရည္​အားလဲ ​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေနၿပီ....သူ​ယိုင္​သြားၿပီးစာ​ေရးခံု​ေပၚ လက္​​ေထာက္​ထားသည္​....

သူ႕တြင္​လဲ ခံႏိုင္​ရည္​အားမ႐ွိ​ေတာ့ မဲ​ေမွာင္​​ေမွာင္​အျမင္​က​ေနရာယူ​သြားၿပီး ​ေလာကႀကီးႏွင္​့ခဏတာ အဆက္​ျပတ္​သြား​ေတာ့သည္​.....

စာအုပ္​​ေတြလဲ လက္​ႏွင္​့တိုက္​မိကာ....ၾကမ္​း​ေပၚပ်ံ႔ၾကဲလ်က္​....

မၾကာမီ...တံခါးပြင္​့သြားၿပီး yuraတို႔ဝင္​လာၾကသည္​

ဟင္​.....သူဘယ္​​ေရာက္​သြားတာလဲ...အိမ္​ထဲဝင္​သြားတာ​ေသခ်ာျမင္​လိုက္​ပါတယ္​....

​ေသခ်ာ ​ေမြ​ေႏွာက္​႐ွာၿပီးမွ မ​ေတြ႕သည္​့အဆံုးထြက္​သြားၾကသည္​...

အကယ္​၍ ​ေစတမန္​စာအုပ္​​ေလး၏ က်န္​႐ွိ​ေန​ေသာ အလင္​း​ေရာင္​ဖ်ဖ်​ေလးအား ျမင္​ခဲ့သည္​ဆိုပါက....မည္​သို႔ဆက္​၍ျဖစ္​လာမည္​နည္​း.....

________ခ်စ္​ျခင္​း ရဲ႕ ဒ႑ာရီ​ေစတမန္​ _______


​နန္​း​ေတာ္​ႏွင္​့မလွမ္​းမကမ္​း​ေတာစပ္​​ေလး​တြင္​ မိန္​းက​ေလး ၁​ေယာက္​ ႏွင္​့ ဦး​ေလးႀကီးတ​ေယာက္​လမ္​း​ေလွ်ာက္​လာသည္​...

ဒီတ​ေခါက္​​ေတာ့ အ​ေႂကြ​း​ေတြ​ေၾက​ေလာက္​ၿပီ​ေနာ္​ အ​ေဖ
အ​ေမ့အတြက္​လဲ ​ေဆး​ေတြဝယ္​လို႔ရၿပီ...

​ေျပာရင္​း မလ​ွမ္​းမကမ္​းတြင္​ ​လဲက်​ေန​ေသာ လူတ​ေယာက္​အား​ေတြ႕လိုက္​ရသည္​...

ဟိုမွာလူတ​ေယာက္​လဲ​ေနတယ္​...အ​ေဖ

ဟာ...​ေသြး​ေတြ...ဒဏ္​ရာ​ေတြနဲ႔
​ေနာက္​ၿပီး ဘယ္​ႏိုင္​ငံ ဘယ္​တိုင္​းျပည္​ကလဲမသိဘူး....တခါမွမျမင္​ဖူးဘူး....အဝတ္​အစားကလဲဆန္​းက်ယ္​လြန္​းတယ္​ ​ေသ​ေတာ့မ​ေသ​ေသးဘူး အသက္​႐ွိ​ေသးတယ္​....

ဟုတ္​လား....

​ေျပာရင္​းထိုသူကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....
ဒဏ္​ရာ​ေၾကာင္​့ ျဖဴ​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့ ျဖစ္​​ေနသည္​့မ်က္​ႏွာ ျဖစ္​​ေနသည္​​ေတာင္​ ​ေခ်ာလြန္​းလွ​ေသာ သူ၏မ်က္​ႏွာက​ေပၚလြင္​လြန္​းလွပါသည္​....

ခ်စ္​ခြင္​း ရဲ႕ ဒ႑ာရီ​ေစတမန္​Where stories live. Discover now