20

85 2 2
                                    

Tony : Afrodit ne gördüm bilemezsin !

Afrodit : Ne gördün çabuk anlat.

Tony : Steve duygularını Serena 'ya itiraf etti ve onu öptü !

Afrodit : AY DEME !

Afrodit : AH FANGİRL KALBİM !

Hera : AH BENİM SHİPPER KALBİM !

Milera : Bugün istemeyen gelecekler hala mesajlaşıyorsunuz!

🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕗

Thor nektarını içip içmemekte kararsızdı . Doğal olarak Milera onu ne kadar sevse de içine bir şeyler katmış olabilirdi .
Serena 'ya rüşvet olarak düğün pastası kase büyük bir pasta almıştı , şimdi Tony ile bir kenarda tıkınıyorlardı . Milera ve Hera ona içmesi gerektiğini söyleyen bir bakış attığında nektardan büyük bir yudum aldı .
Nektar o kadar acıydı ki gözleri doldu. Neyse ki babası istemeye başlamıştı .
" Efendim gençler birbirlerini sevmişler ve Serena gibi kaderle çok iyi oynayabilen biri olduğu için bize de kabul etmek düşer . Zeus 'un emri Herkül 'ün kabriyle kızınızı oğlumuza istiyoruz ." dedi Odin .
Hephaistos düşünürmüş gibi yaptıktan sonra verdim gitti gibisinden bir şey söyledi .
Hera ayağa kalktı , yüzükleri Thor ve Milera 'ya taktı . Thor Türk usulü yapmaları için zorlayan Serena'ya baktı .
Sevgilisiyle tıkınmaya başlarken onun çağırdığını görüp lokmasını yuttu ve yanlarına geldi . Hera her seferinde kurdeleyi kesmeye çalışırken Serena ' YENGE MAKAS KESMİYOR !' diye bağırdığında tepsiye pasta koymak durumundalardı. En son Hera Serena 'nın kafasına vurup kurdeleyi kesti .

MERHABALAR !
Artık Steve ile karakterim çıkıyor olduğuna göre Milera ve Thor evlenebilir . Bazı mükemmel arkadaşlarımız Saphire ve Tony 'nin sevgili olup olmayacağını sordular . Tabi ki de sevgili olacaklar !
Bu arada multimedya Milera 'nın istemede giydiği elbise.

Goddess / Thor Texting (BİTİRİLDİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin