" Ya bir şey diyeceğim Thor." dedi kız fısıldayarak. Asgard'a gelmişti ama yine de saklanıyorlardı. Neden mi? Çünkü Athena korumacılıkta çığır açıp peşine yılan ve baykuş takmıştı.
Yavaşça Thor 'un odasına ilerlediler. Thor yeni duymuş gibi ona dönünce sırıttı." Ne diyecektin?" dedi Thor sakince. Yüzünde baykuşların yaptığı yara izleri vardı. En sonunda derin nefes alıp konuşmaya başladı.
" Hera veya Afrodit' e gitsek mi acaba? Annem peşimizi bırakmıyor hani. Belki ona sakinleştirici verirler.". Thor güldü. " Ona anca babanın boğaları için kullandığı sakinleştirici yeter.". Milera kıkırdıyordu.
Thor Milera'nın arkasından gelen baykuşu kör edip yoluna devam etti . Yavaşça Asgard'ı gezdiler. Thor Milera'yı sürekli güldürüyordu. Tur bitince Milera ona atölyesini gezdirdi. Birlikte çok eğlendiler. Müzik açıp dans etmeye başladılar. Thor müzik çaların yanına ilerleyip slow bir parça açtı.
" Bu dansı bana lütfeder misiniz leydim?" Thor ona elini uzattı. Milera onun elini tuttu.
" Elbette lordum." Milera başını Thor 'un göğsüne yasladı. Biraz dans ettiler. Sonra Thor ani bir hareketle Milera' yı öptü.
Keşke o anda kapıdan içeri Athena, Afrodit ve Tony girmeseydi.
Athena bayıldı. Afrodit ' SHIP SHIP SHIP' diye çığlık atmaya başladı. Tony ise psikopatça güldü. Nedenini hala bilemiyoruz.
Afrodit'in çığlığı üzerine Hera ve Hephaistos odaya daldılar. " Neler oluyor burada?" dedi
Hera. Thor ve Milera birbirlerine baktılar. " Thor onu öptün değil mi?" dedi ardından. Milera başını evet anlamında sallamakla yetindi. " Yine bunla uğraşacağız ama tebrik ederim kızım. " dedi Hephaistos sakince. Milera onun giderken Thor'u tehdit ettiğini duyabilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess / Thor Texting (BİTİRİLDİ)
DiversosBilinmeyen numara ona mesaj attığında onun sıradan bir insan kızı olduğunu düşünmüştü. Ama o insan değildi.