Natasha artık evliler kervanına katılmaya hazırlanıyordu .
Gelinliğini giymişti . Saçı hazırdı . Bir şeyin eksik olduğunu hissediyordu .
Eksik olan kişi Serena 'ydı . Mesajında çok önemli bir işi çıktığı ve gelemeyeceğini söylüyordu .
" Serena yok . Düğünü kim coşturup eğlenceli yapacak? " dedi Saphire . Kapı ağzında oturmuş Natasha 'yı süzüyordu ." Natasha üzülme o mutlaka senin için özel bir şey yapar . Steve 'e görüntülü sohbet açtırırız ." dedi Milera . Saphire 'in arkasından başını içeriye uzatmıştı .
Serena evli olanlara özel bir yüzük vermişti . Bu yüzük ile diğer yüzüğün sahibi ile sohbet veya görüntülü konuşma açabilirdiniz.
Onu Bucky 'ye götürecek olan Steve gelince onun koluna girdi . Birlikte aşağı indiler .
Bucky 'yi smokinli görünce nefesi kesildi . Aşırı yakışıklı olmuştu . El ele tutuştular .
Nikahı Hera 'nın kıymasını bekliyorlardı ama kılacak tanrıça o değildi .
O Serena 'ydı .
" Serena?"
" Selam Nat artık evlendirelim sizi ne dersin ?"
Serena nikahı kıydı . Sonrası ise daha eğlenceli olan kısımdı .
Serena Dionisos 'u getirmişti . Maenadlar ile birlikte partilediler.
Apollon ile Zeus 'un başındaki şeftaliye dart isabet ettirmece , Nike ile kim topuklu ile daha çok ip atlar ve onun gibi oyunlar ...
Düğün sona erince Bucky onu kucağına aldı .
" Bu gece çok eğleneceğiz Bayan Barnes ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess / Thor Texting (BİTİRİLDİ)
RandomBilinmeyen numara ona mesaj attığında onun sıradan bir insan kızı olduğunu düşünmüştü. Ama o insan değildi.