FİNAL

150 2 0
                                    

Milera heyecandan ölmek üzereydi . Afrodit ona harika bir makyaj ve saç yapmış olsa bile kendini ona yetecek kadar güzel hissetmiyordu .
Serena 'nın bağırışı onu kendine getirdi . Alttan gelinliği düzelten Serena en sonunda ayağa kalktı .

( Milera 'nın gelinliği )

" Hadi Milera Thor aşağıda bekliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Hadi Milera Thor aşağıda bekliyor ."
Milera kendini zar zor tutup onu götürecek yaklaşık 5 ay önce evlenmiş olan Tony 'yi bekliyordu .
Herkes bir adet Tony beklerken içeri Saphire daldı .
" Bayan Stark siz buralara gelir miydiniz ?" dedi Milera . Saphire'in şirketten dolayı gelemediğini biliyordu .
Ayrıca düğünü beş ay sonraya almaları da onu zora sokmuştu .
" Çok komik Milera . Kocam şirketle ilgilenmeyip sevgililerinizle kahramanlık yaparken koca şirketi ben yönetmek durumunda kalıyorum . Zaten Pepper da evlenip balayına çıktı ."
Tony hemen içeri girdi . Milera 'ya şöyle bir baktı ve ıslık çekti .
" Kız kardeş böyle güzel olursan Rapunzel kıskançlıktan Mjollnir 'e kafa atar ." dedi Tony Milera onun koluna girerken .
Milera güldü . Sonra aşağı indiler . Her taraf beyaz ve kırmızı güllerle doluydu . Nikahı Hera kıyacaktı .
Thor onu görünce ağzı açık kaldı . Hera onu kendine gelmesi için dürttü .
Milera en sonunda Thor 'un yanına ulaştı . El ele tutuşup yeminlerini ettiler .
" Sizi karı koca ilan ediyorum. Serena yüzükleri uzat ."
Hera yüzükleri yavaşça taktı . Taktıktan sonra Thor eğilip Milera 'yı öptü .
Düğünün geri kalanında Bucky ve Serena herkese çiftelli oynayıp halay çekmeyi öğretmişti . Milera Bucky 'nın bunları nereden öğrendiğini bilmiyordu.
Natasha kulağına fısıldadı . " Steve Serena 'ya evlenme teklifi edecek ."
O sırada Tony Steve 'e bir kutu verdi .
Steve Serena 'nın önünde eğildi .
" Serena ben artık uyandığımda ilk seni görmek senin saçmalamanı dinlemek istiyorum . Gecenin bir yarısı beni mandalina olmak nasıl bir duygu sence gibi sorularınla uyandır istiyorum . Ben artık bir soyadının olmasını ve bunun Rogers olmasını istiyorum. Benimle evlenir misin Serena ?"
Serena bir cevap vermeyip direk Steve 'i öptü .
" Tabi ki Bayan Rogers olurum ."

Goddess / Thor Texting (BİTİRİLDİ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin