RING RING RING
Christine POV
"ARRRGHH!!" Aq mengeliat lalu lompat dri katil aq.
Aq cepat² pergi ke bilik mandi dn bersiap. Bila dh sedia aq pun turun untuk sediakan adik aq makanan. Hei,hei sapa kata pompuan cantek tk pndai masak?! HOHOHO
Aq rasa ada orang peluk belakang aq." Selamat pagi Kakak ~" Kata si Chris smbil tersenyum lebar.
"Pagi~" aq menjawab. Bila dh siap aq pun sediakan makanan.
"Gilaaa~! Special betul hari ni !" Kata si Chris smbil terlompat² di kerusi dia.
"Sudah lh tu, patah nanti! " dia pun berhenti.Dh habis makan sya dn Chris pun pergi ke sekolah bersama. Sya form 4 adik sya pulak form 2. Beza dua tahu je.
Di sekolah
"Yo ~!" Smbil melambai ke arah Julie,Lisa,Chaeyoung,Jennie & Jisoo.
"Hei! Christine!" Berlari kearah aq lalu peluk aq.
"Hei,hei baru sehari jk kita tk b'jumpa bkn 3 ke 4 tahun tk berjumpa " mereka semua ketawa dan kami semua masuk ke kelas. Adik aq pula ikut kawan dia ke kelas.Jimin POV
Kelas 4 A
Aq tengah duduk smbil berbual dgn Taehyung dn Changkyun. Aq dengar suara Christine.
Aku tengok dia masuk dalam kelas dengan Julie.
Wahh~ Comelnya ~♡
“hei! Dengar ke tak?! ” Taehyung teriak kat Aku.
“Urmmm,, boleh lh ....... kot” Aku menjawab.
“Ulang balik boleh tk? ” Changkyun minta.
Alamak!! Macam mana ni?! Buat -buat lah!
“Korang tengah cakap tentang bila korang nak blah dri tempat aku kan? ” aq menjawab dengan bunyi macam menyindir.
Mereka dua tengok satu sama lain. “Ermm,, boleh lh ” mereka jawab.
“Biaq betik?! Betul ka?” Aku tanya.
“Bodoh! Mana da! Kami sdang ckp tentang birthday Si Jungkook dn Christine lh! ” Jawab Taehyung.
Christine? Kenapa Christine? Birthday dia sama dengan birthday Jungkook ka?
“Ch-Chris-Christine?” aq tanya mereka. Manalah tahu aq salah dengar.
“Ya. Hari tu Changkyun ada tanya Christine bila birthday dia. Dn dia ckap Birthday di Sept 2.” Taehyung terangkan.
“Kenapa kau tanya macam tu? ” Taehyung tanya.
“Maksud?” Jimin tanya balik.
“Kau tanya skres-skres tu kenapa?” Taehyung tanya dengan lebih terang.
Ya kan. Kenapa aku gugup sebut nama Christine? Sebab kau SUKA dia bodo!
“sebab aq takut aq salah dengar je. Manalah tahu orang lain yng kau mention tu” aku menjawap tanpa teragak-agak.
“Hmm,, aku terima kenyataan kau tu. Sebab kau kan got no jams” Taehyung bagitahu dengan nada menyindir.
“YAH!YAH!” Aku pukul bahu dia sementara Changkyun ketawa dengan telatah kami berdua.
Lepas tu cikgu pun masuk.
YOU ARE READING
Serial Killer || P.JM 〔Malay〕
Fanfiction" Patutkah aku sambung 'misi' ini ? " " Kenapa dia terlalu baik dgn aq ... " " ARGHH ! Perasaan apakah ini ?! " A/N: whoop whoopp~ My first book~ ♡♡♥♥ Hope you guys will enjoy it ~♡ After this book done , I will do this one in English...