Chap 4 : Suprise

47 7 1
                                    

3rd POV

1 sept sudah tiba. Semua persiapan dah siap.

Kihyun dan Hyungwon pun sudah bersedia bawa Christine dan Jungkook ke bistro tersebut.

Disebabkan Kihyun cakap malam ni ada meeting penting,  Christine terpaksa 'tutup perniagaan' pd malam tu.

Jungkook dan Christine disuruh untuk tunggu di Starbuck  tunggu sampai Kihyun dn Hyungwon sampai.

“Hei Jungkook, kau rasa kenapa kita ada meeting penting ni?”

“Entah lah. Dah lah mereka langsung tak ingat hari ni hari apa.”Jungkook merungut.

“Hari ni? Kenapa? Ada apa hari ni?” Christine tanya.

“KAU PUN TAK TAHU?!”Jungkook teriak-bisik.

“AKU KAT SINI PUN DAH 8 BULAN LEBIH ! ” Christine balas balik dengan cara yang sama.

“Oh  .... yelah...  ^^;”

Kihyun dan Hyungwon masuk ke dalam Starbuck dan terus menuju ke arah Jungkook dan Christine.

“Bagus! Korang dh sampai!  Jom cepat!”Kihyun cakap.

Kihyun dan Hyungwon mengheret mereka berdua dari Starbuck.

“HEY!HEY!” Jungkook teriak.

Night Out Bistro

Mereka masuk dan tiba - tiba ....

Dan

SURPRISE!!!”

“HAPPY BIRTHDAY JUNGKOOK DAN CHRISTINE ”

*WHAT THE--- HAMPIR STROKE AKU DI BUAT * fikiran Christine.

Mereka semua keluar dari entah mana.

“Happy birthday Jungkook!”Lisa lari ke arah Jungkook.

“T-Terima K-Ka-kasih Li-li-lisa” Jungkook balas balik pelukan Lisa.

“oOoOOooowwWWwhHHhh” semua orang dalam bistro tersebut termasuk Staff diorang.

“Happy Early Birthday Christine”Changkyun datang ke Christine dan peluk dia.

*UMPHHHHHHH!!!!!!! WHAT THEE-----  * Fikiran Jimin.

Jimin sangat jeles dan pergi ke arah Christine untuk group hug.

Dah Jimin peluk Christine, Jennie bawa Chaeyoung,Jisoo untuk join.

Lepas mereka,Jungkook,Lisa,Namjoon,Seokjin,Hoseok,Taehyung dan si pemalas Yoongi pun join.

Christine tercekik kerana kekurangan udara.

“t-tolong--- u-udara----sesak----n-nafas” Christine kata sambil lambai tangan ke udara untuk minta tolong.

Mereka semua pun lepaskan Christine.

“M-minta M-maaf Christine”Jimin cakap macam baru tercekik tulang ikan.

“Tak pe” Christine balas dengan angelic smile. *setengah je*

BAAA DUUMM BAA DUUMM *Oii! Hati! Diam sikit boleh tak?! Nanti dia boleh dengar MALU aku! Jimin cakap dalam hati . Muka dia habis merah.

“okay!  Sekarang mari kita START!” Jennie teriak dekat DJ booth.

“WOOH HOO!” BTS,MONSTA X,Julie,Christopher dan orang yang mereka jemput pun jadi meliar.

Serial Killer || P.JM 〔Malay〕Where stories live. Discover now