Chap 9 : Girlfriend ?!

45 3 0
                                    

Dah dua bulan berlalu , jimin masih berdendam dengan Andrew. Atas dakwaan mencuri bakal isteri Ji- eYh ?!

Nasib baik Jimin tk jadi physco. Dia just hampir - hampir ye~

Disebabkan mereka semeja masa rehat , maklumlah , Andrew kan abang kepada Christine so dia act mcm overprotective. Maklum la , jimin banggang sangat smpai tk ingat yg Andrew tu abang Christine.

Yg membuatkan jimin makin jeles . Bahkan , jimin siap - siap beli buku " death note " dri ebay yg akan tiba minggu depan.

Namun , hari dendam dia akan berakhir HEHEHEHEH

Pada masa balik ke sekolah , dia ternampak ANDREW DENGAN YEOJA LAIN !

Wow , berita hangat beb ;)

Dia pun terus berlalu and mencari Christine.  Dia ternampak Christine kat depan pagar sekolah sambil ber-call .

Jimin syak yg Christine sedang call Andrew.

" oi ! " Jimin tepuk bahu Christine .

Christine just .. ya know .. jeling tpi bertukar senyum sbb ? Cause Fck you thats why - belajar dri hellmeen -

Tk de la , sbb dia perlu jdi baik di depan mata akhlak ramai.

" eh , kenapa ni Jimin ? " Christine terus simpan ip8+ nya kedalam poket skirtnya.

" dia en , aku nampak Andrew keluar ngan perempuan . Siap siap pegang tangan " jimin membawang .

Sorry la jimin , Christine tk suke membawang . 😥

" ala , lantakla , bukan hal aku " Christine membalas .

Wow . Kinda pedih .

" soooo .. " jimin smbung

" soooo ape ? "

" kau tak jeles la ? " jimin tanya.

Wadapak , bish buat apa ? Lagi best ya knoooo itulah kata kata pintar dri minda Christine  .

" buat ape ? Lantak la~ hidup dia en . Klau dia sibuk dengan perempuan tu lagi best " Christine senyum . Senyum happy sbb dia tkkan kena kacau dengan mamat pelik tu.

" aik , aku ingat .. eeEeEEhHh ????? " jimin berkerut muka.

" kau dh kenapa ? " Jimin dipandang pelik oleh Christine . Kau agak klau kau buat muka pelik yg mcm berfikir tk pelik ke ? Hmm , pelik nye ayat 😖

" aku ingat .. kau suka dia ? " tanya jimin yg sedang cuba memproses maklumat.

Jimin ni bodo sikit kat sini sbb time intro dia tk dengar sngat. Minda dia sibuk berbincang tentang Andrew. Mcm merancang sesuatu untuk expelled Andrew.

" what theeeee-- tk la . Tu la kau , beemimpi lagi masa intro hari tu . Aku dh cakap dia A B A N G aku "  Christine menampar muka dia .

" yoooooo~ sori beb lama tunggu ! " Julie dtang dri sesuatu tempat.

" haiyaaaaa , jom la , dh , kmi nk jalan ni , bai Jimin " Christine dan Julie masuk ke kereta BMW milik Christine dan meninggal kan Jimin yg sedang memproses keadaan .

Jimin cuba mengingatkan masa intro dulu .

Dia abang saye
Dia abang saye
Dia abang saye
Dia abang saye
Dia abang saye

Suara Christine ber-echo kat kepala dia.

WADAPAK ASAL AKU TK INGAT JSKSJAKSKS

Dendam dua bulan itu hanyalah sia sia. And buku ' death note ' dia dh nak sampai . Buang duit je. Bagus bgi je Aen , aen nak beli albuk BTS ngan duit tu HUEHUE .
( Aen ni author HUEHUE )

Serial Killer || P.JM 〔Malay〕Where stories live. Discover now