————·
Misako
Yusura
Isako————·
Pomalu jsem se probral, sednul si a promnul si oči. Zívl jsem si a protáhl se. Vstal jsem došel ke skříni a začal hledat oblečení ktere si dnes vezmu. Nakonec jsem si vybral bílé tričko a kalhoty. Zalezl jsem do koupelny, svlekl se, umyl se, vylezl a oblekl se. Sčesal jsem si vlasy a šel do obýváku. Yusura ještě spal a venku byla tma. Pohladil jsem yusuru ve vlasech a šel do kuchyně uvařit něco k jídlu.
Když jsem jídlo uvařil tak jsem dal jidlo na dva talíře. Vzal jsem oba talíře, došel do obýváku, položil jeden talíř na stůl a s druhým sedl před yusuru. Začal jsem jíst a přitom sledoval spícího Yusuru.Pomalu jsem se začal probouzet a spatřil tu nejhezčí věc na celým světě. Ano kolouška. Jedl snidani a prohlížel si mě. ,, Dobré rano" šeptl jsem ospale a on lehce cukl ,, dobré" usmál se a podal mi talíř s jidlem který byl na stole. Sedl jsem si a vzal k sobě jídlo ,, Děkuji" řekl jsem, koloušek si sedl vedle mě a dál jedl.
Dojedl jsem a vzal Kolouškovy talíř. Šel jsem do kuchyně a začal umývat talíře s příbory. Po chvilce za mnou přišel koloušek a ... Zezadu mě objal.Nevím co mě to napadlo, ale přišel jsem k němu a zezadu ho objal. Opřel si hlavu o jeho záda, zavřel oči a nasal jeho vůni. ,, Ještě jednou děkuji za ten včerejšek" zamumlal jsem mu do zad a pousmál jsem se.
Usmál jsem se a umyl nádobí. ,,Za málo" usmal jsem se víc, otočil jsem se a vzal si ho do náruče. ,,Kolousku jsi nějakej lehouckej~~"
Lehce jsem zrudl, ale už jsem si na to docela zvykl, protože mě takhle vzal několikrát na tom plavečáku. Opřel jsem si hlavu o jeho hruď a zaposlouchal se do jeho tepu. ,,Vim. Moc doma nejim." zamumlal jsem mu do hrudě a zavřel oči.
,,Copak? Jsi nějakej unavenej." Pousmál jsem se, šel jsem s ním do obýváku kde jsem si sedl na gauč a zapl televizi.
,,Mhm"...řekl jsem a rozvalil se po celém gauči takže jsem měl hlavu na jeho klíně a moc to nevnímal.
Pousmál jsem se a začal ho hladit ve vlasech. Koukal jsem na nějaký film, Myslím že se to jmenovalo Twilight saga. Bylo to o upírech, vlkodlacích a lidech. Takový divný film, ale mě se to docela líbilo.
Po asi dvou hodinkách se koloušek probudil. Byl trochu mimo a vubec si nepamatoval že něco uvařil. Furt jsme byly ve stejné poloze a ja ho hladil ve vlasech. ,, Víš že jsi roztomilej?" Vic jsem se usmál a on lehce zrudl ,, d-dekuji" šeptl.
______•
A zas navážeme na krátké kapči :D
Doufám že se vám kapitolka líbila :)Omlouvám se za pravopisné chyby!
Dejte hvězdičku
Napište komentik
Je nám jedno jestli kritiku nebo pochvalu.
ČTEŠ
upír a člověk? nemožné!
Vampire,,co do prd*le ode mě chceš?!" vyjel jsem po něm. ,,co chci? chci tebe" řekl. *člověk X upír *yaoi *Boyxboy 4.9- # 43. Misto v kategorii upíři 6.9 #33. Misto v kategorii upíři 8.9 #22. Misto v kategorii upíři 23.11 #8. Místo v kategorii upíři 24.11...