1. on není jeden z nás, vím to

9.7K 464 42
                                    

Ahoj! Moje jméno je Wolf4you. Asi se ptáte proč jsem tuto knihu vytvořila. No dalo by se říct že jsem blazen do anime a jsem yaoistka a jako správná yaoistka buď budu číst yaoi příběhy, nebo jeden napíšu :D..............nebo obojí. No tak předem doufám že se vám tato kniha bude líbit. Přeji pěkné čtení, omlouvám se za chyby ve všech kapitolkach a třeba se uvidíme i u jiných knih.  ^^

————·

Misako
Yusuri

————·
Pomalu mě začal probouzet ten otravný pištící zvuk budíku značící že prazdniny jsou pryč a škola začíná. Otráveně jsem vstal, šel do koupelny která je propojená s mým pokojem a udělal ranní hygienu. Pomalu jsem vlezl do pokoje a oblekl si bílé tričko, černou mikinu, černé kalhoty a šel do kuchyně. ,, Dobré ráno mami" řekl jsem, polibil mamku na tvář, sedl ke stolu a začal jíst.
Po snídani jsem se rozloučil s mamkou, vzal si blok, propisku, knížku, obul se a šel pomalu ke škole. Učení nesnáším, ale rád si čtu. Cestou do školy jsem si ještě koupil něco k jídlu. Pomalu jsem došel ke škole a už to začalo.  ,,Hele! To je propadlik. Že by si to jeho matka rozdala s ridou aby mohl chodit do školy?" Rozesmaly se. Potichu jsem zavrčel a šel do toho sanatoria zvaný škola. Došel jsem do třídy a sedl si na své místo, jako každý rok. Netrvalo dlouho a už zvonilo na hodinu. Do třídy vešel učitel a sním..... nový žák?!

Pomalu jsem vešel do třídy. Hned na mě padaly pohledy, krom pohledu mého nejlepšího kámoše se kterým jsem si ještě nezapomel tuknout pěsti. On jediný věděl kdo doopravdy jsem. ,, Dobrý den žáci toto je váš nový spolužák tak se predstav." Řekl učitel.
,, Zdravím moje....."

Ten sebevědomý úsměv.

,, Jméno je Yusury kutoro"

Ten hlas.

,,Je my devatenáct let a sam jsem se nabídl jit do této třídy Ikdyz reditel nechtěl"

T-ty zuby.

,,Mam rád různé míčové hry a....jak koukam. Pár lidí si všimlo mých zubů" kouknu směrem na Misaka.

Pár a kouká na mě.

,,Ty zuby jsem si takhle nechal u zubaře udělat." Řekl jsem mou známou lež. ,, Dobře Yusury sedni si třeba tamhle vedle Misaka." Řekl učitel, ja ho poslechl a sedl ke klukovy na kterého ukázal.

On není jeden z nás, vím to.

————·
Trošku kratší kapitolka, ale i tak doufám  že se pro začátek líbí. Budu ráda za hvězdičku, komentik a pokud mě ještě nesledujes tak budu ráda i za sledování ^^ ja jsem Wolf 4You a zatím se s vámi loučím.
———·

upír a člověk? nemožné!Kde žijí příběhy. Začni objevovat