4. bölüm

5 1 0
                                    

SÝMAY

Parti tam bir felaketti.. Gereðinden fazla insan vardý ama bunlarýn arasýnda Can yoktu. Ve Bulut bütün arkadaþlarýma asýlýyordu. Müzik o kadar gürültülüydü ki kýzlar erkeklerin onlarý dinlemediðini nasýl anlamýyorlardý. Belki tanýdýk birini görürüm diye göz gezdirirken yine ayný kýzla göz göze geldim. Bu sefer oda beni görmüþtü. Bilmediðim bir sebepten dolayý onu kendime yakýn hissediyordum. Gözlerim istemsizce onu arýyordu sanki. Ona yarým yamalak bir gülümseme gönderdim. Oda ayný gülümsemeyi iade etti. Gözlerini benden kurtarmak için ezik arkadaþlarýnýn yanýna döndü. Bende benimkilerinin yanýna döndüm. Ama herkesin ilgisi Bulut taydý. Daha önce hiç erkek görmemiþ gibi bütün arkadaþlarým Bulut un içine düþmüþtü. Gözlerimi devirmekten kendimi alamadým. Elimdeki bardaðý býrakýp çýkýþa yöneldim. Bu partiye daha fazla dayanamazdým. Bulut un arabasýyla geldiðimiz için yürüyerek dönmek zorundaydým. Sorun deðildi hava her zamankinden ýlýk ve yazý hatýrlatýyordu. Kýþlarý hiç sevmezdim. Kýþ kötü þeylerin yaþandýðý mevsimdir benim için. Benden annemi ve çocukluðumu alan zalim bir mevsimdir. Kafamý gökyüzüne kaldýrýp benden daha yalnýz yýldýzlara baktým bana küçükken odamýn tavanýndaki yýldýzlarý hatýrlattý. Annem karanlýktan korktuðum için bu çözümü bulmuþtu. Bu anýyla birlikte gözyaþlarý hiç eksilmedikleri gözlerimin yerini aldý. Karanlýk ve boþ sokakta yankýlanan hýçkýrýk sesi beni kendime getirip etrafý süzmeme neden oldu. Karanlýktan zar zor seçebildiðim çocuk siluetine gözüm takýldý. Sanýrým bir çocuk aðlýyordu. Kaybolmuþ olabileceðini düþünerek yanýna gittim. Onunla ayný boya gelebilmek için eðildim . Ama çocuðun yüzünü göremiyordum Sanki sokak daha da karanlýk olmuþtu. Yavaþça çocuðun yüzünü kapattýðý ellerini indirdim. Ama aðlýyormuþ gibi durmuyordu. Hatta korkutucu geldiðini bile söyleyebilirdim. Neredeyse benimki ile ayný mavi gözler beni süzdü ve ince, küçük dudaðý aralandý.

-ne yaptýðýný biliyor musun

Sesi son derece iðneleyici ve keskindi . Bir çocuktan böyle bir ses nasýl çýkabilirdi ki Kendimi zorlayarak konuþtum

-Ne yapmýþým

o anda yüzündeki histerik gülümseme kayboldu ve yerini bir çocuða yakýþmayacak dehþet dolu bir surat ifadesi aldý . Sokak daha da karardý sanki karanlýk bizi yutacaktý. Gökyüzündeki yýldýzlar bile yok olmuþ , her þey solmuþtu. Ben etrafý süzerken çocuk tekrar konuþmaya baþladý

-bu gece ne olacak biliyor musun

çocuðun sesi daha da kalýnlaþtý ve onda insansý bulduðum tek þey olan mavi gözleri ve geride beyaz bir boþluk býraktý. Sersemleyip yere düþtüm ve korkunun etkisiyle gözlerim doldu. Ýçimdeki korku ,heyecan ve merak birleþip beni daha da çaresiz kýlýyordu. Bu gece ne olacaktý Ölümüm böyle mi olacaktý.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAVERAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin