Okul gezileri... Gitmeyi çok istersin ama ailen izinvermez.Aynı şeyi ben de yaşadım.Adım James Matters.Kız kardeşim,annem ve üvey babamla yaşıyorum.Bide mecburen üvey abim.O üniversiteye gitti.Merak etmeyin onu özlemedim,aksine sevindimde.Herneyse anneme sorduğumda kız kardeşim Miley gitmek istedi.Ee nasıl olsa lunapark.Sonra izini kopardım ve hazırlandım.Gittiğimizde lunapark kocamandı.Gruplara ayrıldık.Benim grubum:ben,Eric,Rose ve Grace.İLK önce kocaman rollercoster a bindik.İndiğimizde Rose kustu.Sonra korku tüneli...
Zaman çabucak geçiyordu.Cafelerde yürürken Grace Frank i gördü.Onun yanına gitti.Biz isedolaşmaya devam ettik.BUZ PATENİNDE kayarken DAVİD GUETTA yı gördüm.Ama diğerlerine söylemedim."Ben gidiyorum" deyip onu takip ettim.AŞIRI HEYECAN adlı trene bindi ve en ön koltuğa oturdu.İMza almalıydım ama ne yazı ki az yer kalmıştı.BOY snırlaması yetmiyordu ama çaktırmadan geçtim.Ve en arkaya oturdum.(MECBUREN,BOŞ YER YOK!)Tren hareket etmeye başladı. Tünele girdik ve tren rayı yerden 13 metre uzaklıktaydı.Çok korktum.Kemerimi çözdüm.O sırada içi pirana dolu akvaryumun yanından geçtik.Trenin önüne döğru yürümeye başladım.Şelale gibi bişeye yaklaşınca tutundum.Heryerim sirilsıklam oldu.Sonra mesaj geldi.Rose dandı."YARDIM ET!"Hedefime bu kadar ulaştıktan sonra vazgeçemezdim,görmezden geldim.Öne doğru yaklaşmıştım.Ayrıca 30 kişiyi geçmiştim.Sonra David önümdeydi. Daha Sonra Eric den gelen çağrı geldi.Arkadaşlarmı.ünlümü?Ben de arkadaşımı seçtim ve TRENİ DURDUR düğmesine bastım.Trenden inip aptalca bişey yaptım:raylarda yürümek.Tüm insanlar bana bakıyordu.O HARİÇ!!! YAVAŞ YAVAŞ YÜRÜDÜM VE ÇIKIŞA ULAŞTIM.SONRA ÇAĞRIYI CEVAPLADIM:Eric,nerdesin????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM İLE DANS-1-:ÖLÜMSÜZLÜĞÜN SIRRI(ASKIYA ALINDI)
AvventuraJames Matters ve arkadaşları geziye gider.Ama peşlerinde ölümcül adamlar varken nasıl kaçabilecekler? Aksiyon dolu bir macera romanı!