"sebab hentakan yang kuat pada kepala,cik jisoo mungkin akan mengalami amnesia",ujar doktor memberi tahu keadaan jisoo.
"boleh kami melawat dia?",tanya sungjae bagi pihak rakannya yang lain.
"silakan",jawab doktor itu.
mereka berenam masuk ke dalam untuk melihat keadaan jisoo.nayoung dan yooa sudah sihat seperti biasa kerana kecederaan mereka tidak begitu teruk.
jisoo perlahan-lahan membuka matanya,dia melihat disekelilingnya.seperti orang yang dikenali,tetapi siapakah mereka?
"jisoo!!!syukurlah kau dah sedar",jerit nayoung kegembiraan.
"na-nama aku jisoo?"tanya jisoo,dia benar-benar mengalami amnesia seperti apa yang dikatakan oleh doktor sebentar tadi.
mereka mengenalkan diri seorang demi seorang kerana jisoo tidak ingat salah satu pun daripada mereka.
tiba-tiba nayoung mengalirkan air mata.
"lah nayoung kenapa nangis?",tanya johnny.
"aku sedih jisoo dah lupakan memori terindah dalam hidup dia",kata nayoung sambil teresak esak.
"apa memori terindah dia tu?",tanya s.coups.
"aku",balas nayoung.
"babinya..",carut seongwoo perlahan.
"apa kau cakap,cuba ulang",kata nayoung.
"korang ni comel lah haha",kata jisoo terhibur dengan gelagat mereka.
"sungjae memang pendiam ke?",tanya jisoo kerana sungjae tidak terlibat dalam perbualan mereka.
"aah,tapi kalau rapat dia bising.takde mood kot?",jawab s.coups.
"oh macamtu",kata jisoo mengiyakan jawapan s.coups.
⌜killer⌟
"AARGH KENAPA SI PEREMPUAN SIAL TU TAK MATI LAGI,MAKIN SUSAH KERJA AKU"
"ta-tapi dia AMNESIA HAHAHAHAAH!"
⌜killer⌟
"cik jisoo boleh discharge hari ini",doktor itu memberi tahu s.coups.
"syukurlah!",kata nayoung.
mereka masuk ke dalam wad jisoo dan memberitahu dia boleh pulang hari ini.
"wah!gembiranya aku",kata jisoo.
setelah checkout,nayoung dan yooa membawa jisoo pulang ke apartment mereka bertiga.
to be continued
YOU ARE READING
killer + 95liner
Mystery / Thrillerwhy something weird and creepy keep happening? ╰lowercase╮ © sungyawn,2017 [rank] +171224-#619 in m/t +171224-#610 in m/t +171225-#140 in m/t +171226-#90 in m/t start:20/11/2017 end:-/-/----