double update bcs gUYSSSSSS 140 IN MYSTERY/THRILLER,THANKYOU FOR SUPPORTING ME!! KEEP SUPPORTING :).I know i dont have that much reader and maybe one part only like 2-3 readers haha,but nvm if this still happen i will unpublish :D.Happy reading!
"bodohlah korang kalau percaya haHAHA",kata yooa mentertawakan nayoung dan jisoo.
"anjing..",kata nayoung dan yooa bersama.
"habistu nak main apa ni?",tanya jisoo.
"main fireboy and watergirl dekat y8.com jom",ajak yooa
"aku tak pro lah ala..",adu jisoo.
"AKU JE AKU NAK MAIN AKU MANUSIA PALING PRO PEGANG KEYBOARD FUH",kata nayoung sambil mengibas rambutnya yang cantik bak model sunsilk.
"SIAPA CEPAT DIA DAPAT TEMPAT DUDUK YANG LAMBAT BERDIRI BWEKKK",ejek yooa sambil berlari ke arah kerusi.tanpa dia sedari,nayoung sudah pun duduk di kerusi.
"apa ni...,kau pakai kuasa apa ni nay..........",kata yooa lemah.
"lambat le kau,kau tengah cakap tadi dia dah pergi dekat kerusi",jisoo mencelah.
"berdiri ye cik adik manis",perli nayoung
johnny melihat ke dalam kotak yang diletakkan didepan rumah s.coups yang membuatkan seongwoo menjerit.dengan teliti dia memperhati..
[anjeng guys,meremang aku nak dw pic ni]
rupa-rupanya,sebuah kota yang diisi dengan penuh lipas.nasib johnny memang malang,seekor lipas tiba-tiba terbang dan hinggap di mukanya.
"AAAAAAAAAAAAAAAARGH BABI FAKYU BODOH SIAL BABIIII TOLONG LA",jerit johnny
sungjae dengan gentlemannya menarik lipas yg dihinggap di muka johnny dan membuangnya.
"sepak kotak tu jauh jauh woi nanti rumah aku penuh lipas mampos aku mati hidup balik pun aku tak rela mati terus je",merepek s.coups.
seongwoo yang tadinya menjerit kini terbaring,ya dia hampir pengsan.mana taknya,penuh lipas.orang dahla benci lipas,geli dan menjijikkan.
"tak jantan la korang,lipas je kot",perli sungjae
"DIAM!",bentak johnny dan seongwoo serentak.
"sukahati korang lah,by the way aku ada jumpa nota ni ha",kata sungjae sambil menunjukkan nota yang diterima
nota tersebut berbunyi seperti,
wonder why i send this?this only for start,juz wait
"siapa send ni celaka grammar dahla berterabur mintak tampar",kata johnny.
"grammar jugak kau tengok,bak kata tweet femes diluar sana,jangan salahkan orang yang englishnya berterabur.sekurang-kurangnya dia mencuba",balas s.coups.
"ni dua ekor ni merapu je kerja,orang tengok la kenapa dia send macam tu.otak tak pernah nak jalan",marah seongwoo.
chapter ni panjang tak? ke perasaan pira je wkwk :( follow @bunssodann tau! lepastu baca fanfic potion,author yang reka tu!kalau tak baca author kiciwa :( btw im releasing a new fanfic soon,a local fanfic tunggu je yaH.agak2 orang yang sama ke langgar the girls,send2 mesej ni.cie cie cie
YOU ARE READING
killer + 95liner
Misterio / Suspensowhy something weird and creepy keep happening? ╰lowercase╮ © sungyawn,2017 [rank] +171224-#619 in m/t +171224-#610 in m/t +171225-#140 in m/t +171226-#90 in m/t start:20/11/2017 end:-/-/----