Elisa bevezető

21 2 0
                                    

Hirtelen felriadtam az éjszaka közepén. Nem értem, mi lehet velem?
Már egy hónapja ezt játsza velem az elmém... Mindenféle rémálmok, aztán felébredek és nem emlékszem semmire...
Pedig semmi okom rossz gondolatokra! Végre megtaláltam a helyem az osztályomban, és anyuék is megoldották a problémáikat, és nem váltak el...
De akkor mégis mi lehet a baj?

Majd ezzel a lendülettel vissza is aludtam, ráadásul a gondolatmenet közepén... Legalábbis így reggel erre emlékszem. Szólnom kéne anyumnak, hisz mindent megbeszélünk. De, muszáj neki mindenről tudni? Semmi titkom nincs!
Még egy elcsattant csók sem... Persze minden "tökéletes",ezt az egyet kivéve 17 évesen, még csak első csókom sem volt. De persze, erről elvileg senki nem tud, bár bőven elég, hogy én tisztában vagyok vele.

Az órámra pillantva rájöttem, hogy itt az ideje készülődnöm! Jöhetett a reggeli rutin...
-Anyaaaaaa! Hol a kedvenc pólóóóóm??- mindig akkor tűnik el minden amikor kellene!
-Fogalmam sincs kicsim! Nem a szennyesben landolt a múltkori nachos szósz után? - de tényleg...

Hogy is felejthettem el? Különleges képességem, hogy minden ruhám leeszem, leiszom és nyilván mindig csak a kimoshatatlan dolgok landolnak a pólómon. Na mindegy, hozzám jár XD.
-De! Kösziii!
-Nincs mit szivem!

Hosszas készülődés után felkaptam a kedvenc magassarkúm, és lerohantam a 6.-ról.
A liftet soha sem használom, hisz kell a jó kondi!
Avery a szokásos helyen várt rám, de valami nem stimmelt... Miért ilyen izgatott? Megszaporáztam a lépteim.

***

Lizzzzyyy!! El se hiszed mi törtééént!- Nagy sóhaj hagyta el a szám...
Vajon megint sikerült a házimalacának jó helyre végezni a dolgát, vagy valamelyik pasijával van valami...?
Sajnos Av minden érdekfeszítő dologtól képes lázba jönni. De miért érzem úgy, hogy ez valahogy más?

-Igen? Mi történt?
-Ha valaha felmennél a netre már rég tudnád!!- Újabb jellemzőm, hogy nekem fontosabb az együtt töltött idő a családommal mint a közösségi média... Nem sokszor vagyok elérhető.
-Av ha szidni akarsz péntek reggel, mehetsz egyedül!- Utálom mikor ezt felhozza, még akkor is, ha igaza van.
-Nyugi már! Bocsi naaa. De ezt hallgasd! Új srác jön a suliba! És olyan helyeeees. Már az összes lány szemet vetett rá, de muszáj valahogy felhívnom magamra a figyelmét!- vihorászott a legjobb barátnőm.
-Khm... Ha neten megbeszéled valakivel, hogy jártok még nem jelenti hogy az egy kapcsolat!- Rángattam vissza ismét a valóságba.. De szeretem mikor eljátsza ezt! 🤦‍♀️

-Ne szidj már mindig Jasonnel! Igenis szeretett!
-Persze tündibündi.. Hol élsz? Meseországban?
-Netnek hívják..
Öltötte ki rám az ultra hosszú nyelvét. Ez hatott, rögtön elnevettem magam. Av mindig tudja, hogy passzolja el az ilyen fajta kényes témákat!
-Jól van na. Hallgatlak! Ott tartottál hogy milyen iszonyú helyes a srác..
-Nem ezt mondtam... Na de az a lényeg, hogy ma már kezd is!- Ezt eléggé furcsáltam, hisz 3 hónapja kezdődött az oktatás.

-Hol volt idáig??
-Ez a dolog pikantériája!! Párizsban!! Rá látott az Eiffel toronyra!!!
-Hűű! Gazdag lehet...
-Ühüm! És annyira helyiii!

Közben odaértünk a sulihoz, ahol már várt ránk a baráti társaságunk többi része. Gery az egyetlen fiú haverom és még két lány Amber, és...
-Hol van Melissa?- Csak akkor hívom így mikor nem hallja.
-Fasz se tudja!- bökte ki Gery. Az a helyzet, hogy imádom a stílusát! Nem beszél vészesen csúnyán, csak néha fűszerezi a mondandóját szerinte "hapsis" szavakkal... Amberre néztem.
-Nem tudom!-emelte fel a kezét.
-Úristeeen mi van ha baja lett??-dramatizálta túl a helyzetet szokás szerint Av. De Gery mint mindig, most is leoltotta.
-Maradj már virágbogár! Valszeg csak késik.-Gery és a becenevek. Rovar mániás...
-Akkor egyszerűen nem várjuk meg! 2 perc és becsöngetnek!-Ezzel a lendülettel megfordultam, elindulva a suli felé. De valaki visszarántott, és egy zöld Lamborghini tárult a szemem elé.

-Mi a...? - Szaladt ki a számon. Egész életemben egy ilyenre gyűjtök! Vagyis fogok majd... Erre kiszállt az autóból Mel és egy ismeretlen srác. A srác körülnézett, majd észrevett engem...
Összeakadt a tekintetünk, amitől valami furcsa borzongás futott végig rajtam.

Természetellenes...

Ez a szó ugrott be, amikor hirtelen kezdett minden elhomályosodni.
Viszont a srác megpördült, és mint a villám, beszaladt a suliba. Nagyon furcsán éreztem magam. Gery rántott vissza a valóságba, ugyanis belémkarolt, és konkrétan berángatott az épületbe. A többiek némán követtek minket.

Az Aulában megállva Gery szembefordult velem, és komoly fejet vágott.
-Máris belehabarodtál a milliomosunkba? Tetszik az autója? Hmm? Kicsilány ... -Köpni nyelni nem tudtam. Honnan szedte ezt?! Hiszen most láttam életemben először... Vagy talán igaza van? Furcsa gondolatok kavarogtak bennem, csak álltam ott, válasz nélkül hagyva a haverom. Végül kapcsoltam...
-De hülye vagy! Pontosan tudod kiért vagyok oda hónapok óta! Sőt! - nem folytattam, mert tudtam, hogy a többiek rájönnének, nekik nem mondtam teljesen igazat... Ugyanis nagy "szerencsémre", az érzelmeknek véletlenül sem lehet parancsolni, és belehabarodtam pont Jasonbe. (Aki Averynek tetszik)

Így mindenki más úgy tudja, hogy Pierre a kiszemelt, aki egy francia cserediák (mellesleg jól néz ki de közel se annyira mint Jason...)
-Jójó bogárkám te tudod... De láttam amit láttam!- Bökött oldalba a csontos könyökével Gery. Auhh... Nem hiszem, hogy amit látott, az ilyesmi volt. Nem foglalkozva tovább a haverom hülyeségeivel, Melissához fordultam.
-Te Mel drága.. Te mit kerestél a szépfiú autójában?! -Vontam kérdőre a későnk.
-Huhú, máris féltékenykedsz?! Igazam van, vagy igazam van?- ugratott Gery.
-Maradj már kicsiit! És nem ott van a csajod?- Gery azonnal el is ment. Persze rám még kitöltötte a nyelvét, jelezve, hogy ha mégegyszer azt mondom Bex a "csaja" meggyilkol.

-Mel?!
-Öhm... Az az igazság, hogy Anyu intézte az állampolgárságukat meg minden, és egész jóban lettek. Reggel megkérte az apját, hogy dobjanak el engem is, mert a szomszédban laknak.
-Ja értem.. -Ez megint fura. Létezhetnek hasonló véletlenek?!

A csengő szakította félbe a kis párbeszédünket, és miután intettem a többieknek, már rohantam is Rajzra.

Ha újra tükörbe nézhetnék!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon