Már majdnem befejeztem az új művem amikor kopogtak a termünk ajtaján. Kíváncsian kaptam fel a fejem, hiszen mindenki itt ült már és vagy firkált vagy beszélgetett.
Láthatóan Zöldi is meglepődött... Mikor kitárult az ajtó nem hittem a szememnek. Lejjebb csúsztam a székemen és csak bámultam a Lambós srácot.
Persze mert miért ne lehetnénk osztálytársak? Sőt padtársak? Füstölögve néztem az egyetlen szabad helyre a teremben ami persze mellettem volt. Sosem férek el senki mellett mert mindig hozom a rajztáblám és a festékeim meg egyéb hasonló dolgok is vannak mind a kettő padomban, Av is csak egy ideig bírta.. Csak szünetben ül folyton itt de akkor is a pad tetején mert a szék mindig tele van a cuccaimmal.
Hát most asszem össze kell húznom magam. Míg ezen morfondíroztam egyszer csak meghallottam a nevem. Basszus... Lövésem sincs miről van szó. A Tanárnő egyenesen rám mosolygott..Segítségkérően félrepillantottam Avre. A feje elé kapta a kezét jelezve, hogy ezt nem hiszi el... Villámgyors körmölés után észrevétlenül át is csúsztatott egy cetlit.
Hihetetlenkedve meredtem a fehér kis lapra... Ez egyszerűen nem lehet igaz.. Még mindig sokkosan feltápászkodtam és egy szó nélkül elviharoztam a srác mellett.
Kiérve azonnal megszólított..Bemutatkozott, én meg borzongtam tőle, szóval lehet túl elutasító voltam. Körbevezettem a suliban, de annyira nem ment most ez az egész.. Úgy éreztem túl közel sétál hozzám.. És folyamatosan valami furcsát éreztem, amit eddig sosem. Úgy éreztem megfojt a közelsége. De igyekeztem a legjobb oldalamat mutatni, miközben azon gondolkoztam miért is igyekszem ennyire...
Most jött ez a srác nem is ismerem mégis annyira meg szeretnék neki felelni, közben pedig az a furcsa érzés itt van bennem. Mintha nem lennék itt csak fizikailag, liftezik a gyomrom a pulzusom pedig össze vissza ugrál... Egyszer hevesen ver a szívem, a következő pillanatban pedig már állva el tudnék aludni. Ha nem is látom Lucot konkrétan érzem, hogy ott jön mögöttem és hallgatja a betanult szöveget, amit még a leendő diákok körbevezetésére magoltam be.
Érzem a közelségét sőt még azt is hallom, ahogy levegőt vesz.. Ahogy süllyed és emelkedik a mellkasa. Utoljára hagytam a WC-ket. Már mindent elhadartam a suliról szóval bele akartam csempészni a mondandómba magamat is kicsit... Előadtam, hogy ez a legeldugottabb WC és itt mindig van szappan. Erre egy elképesztően szexi csibész vigyor jelent meg Luc arcán. A vezetés közben is nagyon aranyos volt, értelmes kérdéseket tett fel, és a megszokott unott fejek helyett ő végig félmosollyal nézett le rám.
Én olyan átlag magas vagyok de ő jó 2 fejjel felettem magasodik. A kis beszólása után hirtelen teljesen megváltozott. Komoran lerázta az apró flörtöt amit mellesleg ő kezdett el, és szinte rám parancsolt, hogy menjünk tovább. Rettenetesen rosszul esett, mikor kicsit magamat adtam és nem csak a betanult monológot mondtam fel, máris teljesen elutasítóvá vált. A teremnél udvariasan előreengedett az ajtónál de ez sem dobott fel különösebben.
Zöldi már nem volt a teremben, pedig a csengő hangja még csak akkor törte meg az épületben uralkodó csendet. A nap szerencsére gyorsan eltelt, Luc nem ült mellettem mert szaktantermekben voltunk, ott meg sok a szabad hely.
Órák után még a suli előtt bandáztunk a többiekkel. Amber és Melissa már elmentek amikor a semmiből leszakadt az ég. Verőfényes napsütés volt egész nap, és a télen megszokott mínuszok helyett kellemesen hűvös volt csak a levegő. Lehúzott kabáttal sem fagytam szét. Az ég napközben unalmasan szürke árnyalatot öltött és nyoma sem volt még csak felhőknek sem...
Nem is értette senki mi történt, amikor annyira el kezdett esni, hogy a maximális látótávolság mindössze 10 méterre csökkent, plusz annyira besötétedett,hogy éjszakának is nézhette volna az ember. Annyira nem ijedtünk meg, még nyitva volt az épület, így oda be tudtunk húzódni. Jócskán átáztunk annak ellenére, hogy alig voltunk az esőben.
-Hát ez elég durva, remélem holnap emiatt suli se lesz.-Gery sosem a dolgok rossz oldalát nézi. Mindig mindenből képes kihozni a legjobbat.. Mint valami különleges adottság.
-Talán annyira azért nem vészes, de amúgy minek akarsz szombaton suliba jönni?-Kérdeztem tőle nevetve.A helyzet ellenére jókedvű volt a társaság.
-Neee basszameeg Péntek van?! Ma találkozom Bexivel! Hetek óta ezzel cseszeget.. Meg fog ölni ha nem megyek!
-Jaj szegény Gergőci... Nem találkozhat a csajával- törölgette a képzeletbeli könnyeit Avery.
-Nem a barátnőm!- szórt szikrákat Gery tekintete.
-Nyugi már! Csend egy kicsit!- szóltam rájuk, mert furcsa hangokat hallottam a folyosóról.
Épp keltem volna fel, hogy megnézem mégis mi cuppog és csoszog odakint mikor kivágódott az ajtó. A villanyok pont abban a pillanatban berezonáltak, és pár villanás után teljes sötétség borult a környékre... Még a város lámpái sem világítottak be az ablakon, ezzel némi fényt biztosítva, így teljes volt a homály. Mivel természetesen a telefonja mindenkinek a kezében volt, pár másodperc alatt felvillantak a kijelzők és mindenki ugyan oda irányította a fénycsóvát... Az ajtóra. Ott állt csurom vizesen, és nyakig sárosan az új osztálytársunk.
-Úristen! Veled meg mi történt? Minden oké???-Rohant oda hozzá Av.
-Jaj Avery, semmi baja, nyugodj le és ülj el a seggeden. Csak egy icipicit!-Förmedt rá Gery.
-Kössz... A helyzet az, hogy épp mikor olyan 100 méterre értem a sulitól csapott le ez a hülye vihar. Azonnal futni kezdtem visszafelé, de elcsúsztam-mutatott végig a sáros cuccain Luc.
-De balfasz vagy..-röhögte ki Gery.
-Te meg egy tuskó-szólaltam meg most már én is.
-Jaj, menj és mosakodj meg.. Gery edzőcucca csont száraz biztos odaadja..-Sajnálta meg ismét Avery.
-Öööö... Megmutatod azt a bizonyos mosdót?-Nézett egyenesen szemembe.
-Persze hogy! Megyünk mi is!-Válaszolt helyettem Gery. De Av oldalba bökte.
-Dehogyis mi addig elmegyünk a cuccodért!-Neee. Tök jó, hogy már a legjobb barátnőm is össze akar hozni ezzel az idegennel... Alig ismerem, ráadásul ott az a furcsa érzés.
Mivel csak egy bólintásra telt tőlem, kiléptem Luc mellett az ajtón, hogy mutassam az utat. Alig maradtunk kettesben, mikor hirtelen nekiütköztem valaminek. Megtorpantam de nem volt ott semmi, hiába vettem fel a fényerőt a mobilomon. Kinyújtva a kezem megakadt a levegőben...
Akkor fogtam fel, hogy valami láthatatlan akadályt tapogatok. Luc is kikerekedett szemmel figyelte az eseményeket, aztán mikor tanácstalanul felé fordultam,és épp meg akartam szólalni hirtelen megölelt. Abban a pillanatban megint teljesen sötét lett....
VOUS LISEZ
Ha újra tükörbe nézhetnék!
FantasyLucas rossz körülmémyek között él, legalábbis a családi idill számára ismeretlen. Elisa Luc szöges ellentéte. Rendes a családja, és környezete is imádja. Egy napon azonban minden megváltozik. Mindketten egy másik világban találják magukat. Egy elh...