Hoofdstuk 3

4K 150 6
                                    

Zet het liedje hierboven aan voor een cooler effecf!

Ja hoor ik wist het 1 van de 3 jongens van eerder vandaag komt binnen met een zweep. shit.
'We gaan eraan..' zegt lola (sophie's wolf).

Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en doe alsof ik niet bang ben terwijl ik vanbinnen bijna huil.

"hey meisje ben ik weer" zegt hij met een vieze grijns. "Rot op viezerd" kaats ik terug.
Wat geen goed idee was want zijn grijns wordt alleen maar groter.

Hij doet de tralies open en maakt me los. Hij pakt mijn arm meteen hard vast waardoor ik niet weg kan rennen. Hij bind me met een grijns weer vast aan een andere paal en doet mijn shirt omhoog zodat je mijn buik kunt zien.

Alle gevangene kijken mij nu medelijdend aan. Hij pakt met een grijns de zweep en trekt de zweep van achter z'n rug hard op mij.

Ik krijg tranen in mn ogen maar ik moet me sterk houden. Hij blijft slaan en slaan. Hij kijkt me nogsteeds grijnzend aan als hij eindelijk gestopt is.

Hij brengt me terug mn cel in en ik bekijk mn buik en armen. Ze zitten vol onder wonden en bloed ik zie nu al dat het littekens gaan worden. Ik besluit om maar te gaan slapen
~~~~~~~~~~~~~
De volgende ochtend zie ik Alexis (een ander gevange meisje in de kelder) een losse tralie proberen af te trekken.

Zodra ze ziet dat ik kijk begint ze te grijnzen want ze weet dat ik haar begrijp.

Ik help haar het stukje metaal eraf te trekken. "Ach kom op het moet ons lukken we moeten hier uit" zegt Alexis.

Ik trek nog 1 keer hard aan de tralie en hij breekt. "Omg eindelijk" zeg ik blij.

Alexis pakt het stukje metaal en wacht totdat de bewakers even niet kijken en maakt het slot open.

Ze loopt sluipend naar de bewaker en slaat hem met haar vuist tegen zijn slaap.

"Omg Alexis wat doe je" lach ik.
"Zo nu kan ik jou er ook uithalen" lacht ze mee.

Ik zie ons nu al beste vriendinnen worden.

Ook mij maak ze los en we rennen in onze wolvenvorm zo snel mogelijk naar buiten totdat ineens allemaal hekken te voorschijn komen.

Jake's pov

Ik zit rustig in mijn kantoor wat alpha dingen te doen en ineens komt Martijn (de man die Sophie heeft gevangen genomen en mishandeld) binnen. "Goedendag alpha. We hebben goed nieuws we hebben een witte rogue gevonden en gevangen genomen".

Ik begin meteen te grijnzen. Na 1 jaar zoeken eindelijk weer een witte rogue.

"Goedzo jongen ga naar de rogue toe en martel hem" zeg ik emotieloos.

"1 probleempje het is een meisje" zegt hij grijnzend terug. "En dan? ik zei martel de rogue niemand komt zomaar op mijn terrein"

"Tot u dienst alpha" zegt Martijn grijnzend terug. "Gekke jongen ook hij" zegt caleb mijn wolf tegen mij. Ja het wordt tijd om hem een keer te ontslaan maar ja de rest moet ik dwingen om iemand te martelen.

"Dat is waar" zegt caleb terug.
ik verbreek het contact en ga verder met mijn werk.

Ineens klopt iemand weer op mijn deur. Ach wat hebben deze mensen ook man. Tot mijn verbazing staat mijn beta voor mijn neus.

"Jake de nieuwe witte rougue en een andere rogue hebben de bewaker bewusteloos geslagen en zijn weg gerend" zegt Tim (Zijn Beta)

"F*ck sluit alle hekken en zorg dat iemand ze vangt" zeg ik op alpha toon.

"Dat is het probleem Jake ik heb er al 3 man heen gestuurd maar die 2 rogues hebben die mannen vermoord" zegt hij bang op mijn reactie.

Ja nu zit ik in de klote er zitten nu 2 losse gevangen in mijn terrein en het is niet alsof je binnen 2 minuten iemand hier kan vinden in dit grote terrein. Dat kan wel weken duren.

"Kijk via de camera's en breng ze dan direct naar mijn kantoor" zeg ik weer op alpha toon.

"Komt voor elkaar Jake" zegt Tim.
Hij is de enige die mij Jake mag noemen de rest noemt mij alpha.

Het was voor mij een lange dag dus besluit om naar mijn luxe kamer te gaan en een snelle douche te nemen en te slapen.

Heyy wat vinden jullie van dit hoofdstuk ?? Ik vind het erg leuk om te schrijven en hoop dat jullie het ook leuk vinden om te lezen!

Me? Your Mate!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu