Rm:Günaydın
Jisoo:Günaydın
Rm:Hazır Mısınız?
Jisoo:Evet Siz?
Rm:Bizde
Jisoo:Biz Birazdan Yola Çıkıcaz
Rm:Tamam bizde.
Bts ve Blackpink Weekly Idol'e katılıcaklardır. Arabaya binip giderler.
Geldiklerinde Gülümseyerek birbirilerine selam verirler."BLACKPINK VE BTS"
duyunca içeri yine gülümseyerek girerler.
Adam1(isimlerini bilmiyorum): Hoşgeldiniz Çocuklar.
Rm:Hoşbulduk
Jisoo:Hoşbulduk
Orada Biraz Sohbet ederler. Sonra Fanların Sorularını Okumaya Başlarlar.
Adam1:Ah Bi Tane Buldum! "Blackpink ve Bts Üyeleri. Aranızda Bişey Var Mı?
Jisoo:Hayır Yok. Yanı Sadece Arkadaş Ilişkimiz var ve Daha da Ileriye Gitmeyeceğinden eminim. Kızlar ile sadece Işimize odaklanmaya çalışıyoruz.
Jin bunu duyunca Yüzü Asılır Ama Belli Etmemek Için Hemen Yine Gülümser.
Adam2: Bi Soru Daha "birlikte Konser Vericek misiniz?"
Rm:Gerçekten Bilmiyoruz. Yanı daha hiç bi şeye başlamadık.
Adam1:Sıradaki Soruya Geçelim. "Dans koreografisinde bts ve blackpink çok yakınlar mı?" Hahah Sanırım Bu Bi Army'den.
Herkes Kahkaha Atar Ve Adam1:"Rose Bunu Sen Cevapla Bakalım"
Rose:Mv'de görürsünüz (gülümseyerek)
Adam2:Mükemmel Cevap! Sıradaki Soru "
Boş zamanlarınızda Görüşüyor musunuz? Görüşüyorsanız Vlive açın!"Suga:Daha Önce Hiç Buluşmadık. Ama Bi Mesajlaşma Grubumuz var orada sürekli iletişim halinde oluyoruz.
Adam1:Anlatsana Biraz Neler Oluyo Grupta?
Jisoo:Ah O Sadece Uyuyor Yani Ona Sormayın.
*hepsi kahkaha atar*
Adam1:Ahah. Peki jhope sen cevapla.
Jhope:Gerçekten çok Eğlenceli. Yanı Kızlar Çok Komikler.
Adam2:O Grubu Merak Ediyorum Neyse Sıradaki Soru! "Bu Soru Jennie'ye.. Sana Atılan Iftiralar'dan Haberin Var Mı?"
*Jennie'nin yüzü düşer ve hepsi ona meraklı bi şekilde bakar*
Jungkook:Ne Iftirası?
Lisa:Sen Bilmiyor Musun?
*Jungkook Hayır Anlamında Başını Sallar Ve Tekrar Jennie'ye Bakar. Jennie konuşmaya başlar*
Jennie:Evet Haberim Var. Fanlarının sayfasına girip onları stalkliyorum. Yanı merak ediyorum. Bi Gün Bi Gönder Gördüm #protectjennie gibi bişeydi. Merak Ettim ve Araştırdım. Bana Çok Iftira Atılıyormuş ve benim haberim bile yokmuş. Uyuşturucu Kullanıyormuşum,kötü biriymişim,Eskiden Okulda Bi Kıza Zorbalık Yapmışım Gibi Şeyler. Bunları Öğrenince Çok Şaşırdım Gerçekten. En çokta şu Zorbalık Olayında.
Adam1:Bu Konu Hakkında Bi kaç Kişi bişey söylesin. Ehm.. Lisa,J-Hope,Jungkook vee.. Jimin.
Lisa:Bunlardan Haberim Vardı Ama Jennie Unnie Üzülmesin diye Söylemiyordum. Jennie Unnie Gerçekten çok Iyi biri. Soğuk Bir Görünüşü Var Biliyorum Ama Gerçekte Hiç Öyle Değil.
J-Hope:Lisa'nın dediklerine Katılıyorum. O gerçekten Eğlenceli ve Iyi Biri.
Jungkook:Jennie'nin Gözlerine Bakarsanız Zaten Iyi Biri Olduğunu Anlarsınız. Evet Bazen Beni Çok Sinir Bozucu Olabiliyor*Jennie dil çıkarır jungkook gülümser* Ama O Gerçekten Iyi biri. Uyuşturucu Kullanmaya Gelirsek. Sizce kullansa Şirkette Kalabilir miydi?
Jimin:Jennie Gördüğüm en Eğlenceli ve Iyi Insanlardan. Insanların üzülmesini istemez ve insanları çabuk güldürebiliyor.
Jennie:Teşekkür Ederim.
Adam1:Jungkook'un dediği "sinir bozma olayı nedir?"
Jin:Ah O Mu! Sürekli Grupta Kavga Ediyorlar!
Jungkook&Jennie:Sinir Bozucu.
Adam1:Ahah Anladım. Peki Şarkınız Ne Zaman Çıkıcak?
Rm:Daha Çok Var. Kızlar Şimdi Şu Blackpink Tv Şeysi Için Gidicekler. O yüzden Geç Gelicek.
Adam1:Huh Iyi Eğlenirsiniz Umarım. Geçelim son soruya "aranızda Çok Ama Çok Ama Çok Iyi Kanka Olanlar Var Mı?*
Hepsi:Taehyung ve Lisa!
Adam2:Oo..
Taehyung:Evet Lisa Ile Çok Iyi Arkadaşız Yani Çok Iyi Anlaşıyoruz. *Lisa Gülümser*
10 dakika sonra hepsi yayın biter ve vedalaşıp Ordan Çıkarlar.
Jimin:Bişeyler Mi Yapsak?
Rose:Ne Gibi?
J-Hope:OYUN OYNAMAYA GIDELIM!
Jisoo:Peki. Bowling?
Jungkook:Olur!
Rm:Hadi Gidelim O Zaman!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy ➳ Bts ✘ Blackpink
Fanfiction"Biz Sadece Birlikte Şarkı Söylicektik Nasıl Buralara Geldik Amk!?"-Tae Küfür Içerir😗