Jisoo'dan
Sabah Olmuştu ve Alarm'ın Sesi Ile uyandım. Hemen Hazırlanmaya Başladım. Party saat 14:00'te başlıyormuş ve şu an saat 11:47.
Bana Verdikleri Kıyafetleri Giydikten Sonra Aşağıya Indim. Rahat Bişeyler Vermişlerdi Böyle Abartılı değildi yani.
Kızlar da Aşağıya Indi ve Hepimiz Bir Birimizi Süzdük.
"Çok Güzel Olmuşsunuz!" Dedi Lisa Gülümseyerek "Sende!" Dedim. Chae ve Jennie de Onaylamıştı.
Yemek Yiyip Dışarı Çıktık ve Şöför'ü bekledik. Gelince Arabaya Bindik Ve Party'nin Olacağı Yere Geldik.
Sıra Sıra Gruplar Girdi. Red Velvet,Exo,Twice,Gfriend,Got7 ve Sıra Bize Geldi. Içeri Girdiğimizde Fanlar yoktu ama Her Yerde Kameralar vardı.
Boş Bir Yere Geçip Oturduk. Bizden Sonra bigbang,Gu9udan,Ikon gibi Gruplar Geldi. En Sonunda da Bts.
Ayağa Kalkarak ve Eğilerek Selam Verdik Birbirimize. Arkamızdaki Masaya Geçtiler.
Onlar da Çok Yakışıklı Olmuştu. Hiç Kimse Abartılı giyinmemişti.
Sunucu Sahne de Yerini Aldı. Uzun bir Konuşma'dan sonra Performans Sergileyecek Olan Grupları Sahneye Davet Etti.
Ilk Önce Twice Vardı. Likey Performans'ını yaptıktan sonra alkışlar eşliğinde sahneden indiler.
Sıra Sıra Gruplar Çıkıyordu. Sıra Bts'e gelmişti. Mic Drop'u Söylüyordular. Gerçekten Cool'lar.
Onlardan Sonra Sıra Bize Gelmişti. Bizde As If It's Your Last'i söyledik. Sahneden Alkışlarla Birikte Inerken Jennie En Son Iniyordu.
Merdivenlerin Orada Exo Oturuyodu ve Kai Hemen Kalkıp Jennie'nin Elinden Tutarak Merdivenlerden inmesine yardımcı oldu.
Jennie Eğilerek ve Gülümseyerek Teşsekür Etti. Yerimize Geçtik. En Sonda Big Bang Bizi Çoşturmuştu. (Wkbxiwn)
Sunucu Bize Bir Süprizi Olduğunu Söyledi.
Süpriz Gülmeme Challenge idi. Kpop Grupların'ın Komik Anlarını Açıcaklardılar.
Birinci Gülen Üyeler sahne'de aegyo yapıcaktı. Böyle Ceza Mı Olur Yaa? Kkk.
Ilk Önce Twice'e Yapıldı. Kpop Grupların'ın Videoları Geliyordu. Ilk Gülen Sana Olmuştu. Got7'den Bambam'ın videosuna güldü.
Sonra Sıra Exo'ya Geldi. Ilk Gülen Baekhyun Oldu. Sıra Red Velvetdeydi. Ilk Gülen Joy Olmuştu.
Sıradaki Grup Got7 idi. Ilk Gülen Mark Olmuştu. Sıradaki Grup Bizdik. Bts'in videoları Açılmıştı ve Ben Gülmemek Için Kendimi Zor Tutuyordum.
Ha Bu Arada Gülmeme Challenge'i yapan gruplar Ekranda Oluyodu yani herkes şu an bizi izliyodu.
Lisa Kahkaha Atınca Derin Bir "oh" çektim ve Hepimiz ona Katıldık. Bir Kaç Gruptan Sonra Yani En Son Olarak Sıra Bts'e geldi.
Tahmin Ettiğim Gibi Ilk Gülen J-Hope Oldu. Tüm Gülen Üyeler Sahneye Çıktı ve "Oppayah" şarkısında Aegyo Yapmaya Başladılar.
Hepsi Çok Tatlıydı. Bayağa Eğlenmiştik. Sunucu Ara Vereceğini Söyledi. Yani Herhalde Televizyonda Reklama Girdik.
Jennie Lavaboy'a Gitmek Için Izin Aldı. O Gittikten Sonra Arkasından Giden Jungkook'u Gördüm Içimden "buralar karışacak aga" diye geçirdim.
Etrafı İzlemeye Başladım ve Gözüme Beni Izleyen Jin Takıldı. Göz Göze Geldiğimiz de Hemen Önüme Döndüm.
Gruplardan Üyeler Konuşmaya Başladı. Bir Masada Lisa,Taehyung,Baekhyun,Momo,Bambam,Sehun,Yeri ve Yuju Oturuyordu. Lisa Gülerek Tae'nin omuzuna Vurdu ve Diğerleri de Güldü.
Rose Telefonu Ile Ilgileniyodu Jimin'e baktığımda O da Gülümseyerek Telefon da idi. Kesin Bir Birileri Ile Mesajlaşiyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy ➳ Bts ✘ Blackpink
Fanfiction"Biz Sadece Birlikte Şarkı Söylicektik Nasıl Buralara Geldik Amk!?"-Tae Küfür Içerir😗