23final

9.2K 474 96
                                    

4 yıl sonra..

Rose'dan

Hepimiz bağımızı kesmiştik. Görüşmüyorduk,Konuşmuyorduk. Onlardan hiç bir haberimiz bile yoktu.

Kendimizi işe verdik. Onları ve bu olanları unutmak için. Gece gündüz pratik yapmaya başladık.

Bir Kaç Hafta Sonra Fanlar ne kadar üzgün olduğumuzu fark ettiler. Armyler de Aynı Şekilde.

Armyler , bts üyelerinin bu hallerine dayanamadıkları için twitter'da tekrar birlikte olmamız için tag açtılar.

Önce Menajerimiz Bunun Sadece Saçmalık olduğunu söyledi ve unutulur dedi.

Ama Işler abartılmaya başladı. Katıldığımız programlara, ödül törenlerinde sürekli bu konu hakkında bağırdılar.

Ve..Sonunda Tekrar Birlikte Olduk. Hala Çoğu Army Bizden Nefret etsede bizi destekleyenlerin sayısı daha fazla.

1-2 yıl sonra üzerinde çalıştığımız yani düet yaptığımız şarkı çıktı. Şarkı BigBang'in rekorunu bile kırdı.

Ondan sonra Jin Ve Jisoo Evlendi. Düğünleri mükemmeldi. Sonra Jennie Ve Jungkook Evlendi. Onlar Başta tekrar sevgili olmak istemediler çünkü kavga ettiler ama sonunda oldular işte.

Jimin ve Bende evlenmiştik. Peki şimdi neredeydik? Tabiki tae ve lisa'nın düğününde.

Bir sürü gruplar vardı. Şu An Ise Lisa'nın evet demesini bekliyorduk.

Lisa "evet" diyince herkes alkışladı. Taehyungta "evet" dedikten sonra nikah memuru o sizi karı koca ilan ediyorum şeysini söyledikten sonra aile cüzdanını verdi.

Taehyung Mikrofonu alıp, konuşmaya başladı. Birşeyler geveledikten sonra söylediği söz gülme krizine girmeme sebep oldu.

"BİZ SADECE BİRLİKTE ŞARKI SÖYLEYECEKTİK! NASIL BURALARA GELDİK AMK!?"

Herkes Kahkaha Atmaya Başlamıştı. Taehyungta. Doğru söylüyordu. Sadece birlikte şarkı söyliyecektik ve şimdi..HEPİMİZ EVLENDİK!

•••••••

Eveeeeet, Final'e kadar beni desteklemeye devam ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Kitabımın bu kadar büyüyeceğini tahmin etmemiştim.

Bir Kaç Hafta önce mafyalı falan bir hikaye yayınlamıştım. Yine bts ve blackpink hakkında. Ama fark ettim de Böyle karanlık kurgular yazmayı beceremiyorum.

Onu silip, yerine 'short stories'i yükledim. Bakarsanız sevinirim.

Neyse, tekrardan size çoooook teşekkür ederim.💜

Crazy ➳ Bts ✘ Blackpink Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin