Jin'den
Zorda Olsa Jisoo'ya bakmamaya çalışıyordum. Olmuyordu işte. Istemsizce gözlerim ona kayıyordu.
Ona sarılmak istiyordum. 1 Hafta geçmesine rağmen çok özlemiştim ve özlemeye devam edecektim. Ömür Boyu.
Jungkook'tan
Giydiğim Takım Elbisenin kol kısmındaki uçlarını sürekli aşağıya çekiyordum. Çünkü..Ben Bileklerime Zarar Verdim. Jiletle.
Biliyorum bu Yaptığım manyakça.
Jennie Benden Uzakta Otursada Onu Iyi Görebiliyordum. O da Ruh Gibiydi.
~~
Ödül Töreni'nin sonlarına geliyorduk. Jennie'nin bir yere gittiğini görünce arkasından gittim. Lavabo'ya gidiyordu sanırım.
Evet oraya gidiyordu. Beni daha fark etmemişti. Beklesem mi yoksa girsem mi? Giriyim daha iyi.
Aniden Kapıyı Açınca Göz Yaşlarını Sildi. Evet Ağlıyordu. Kapıyı Kilitleyip , ona yaklaştım. Tamamen tepkisizdi. Sonunda aklı başına gelmişti.
"J-Jungkook burası kadınlar tuvaleti."
"Umrumda mı?"
"Niye Girdin Buraya?"
"Ne O? Özlemedin Mi Beni Yoksa?"
"Özlesem ne olur özlemesem ne olur jungkook? Ne değişir?"
"Neden Bu Kadar Çabuk Vazgeçiyorsun Jennie? Hani beni çok seviyordun? Ne oldu? Itiraz bile etmedin Jennie!"
Sesim sonlara doğru yüksek çıkmıştı ve o sıçramıştı.
"Bana Bağırmayı Kes. Itiraz etmem hiç bir şeyi değiştirmezdi jungkook."
Dedi ve Kapının Kilidini Açıp Dışarı Çıkacakken Arkam Dönük Bir Şekilde Konuştum.
"Iyi. Böylelikle beni hiç bir zaman sevmediğini de anlamış olduk"
"Ergenlik Döneminden bir ara çıkmayı dene olur mu jungkook?" Dedi ve Gitti.
Tae'den
Jungkook Geri Döndüğünde Sinirliydi. Ona ne olduğunu sorduk ama Cevap vermedi. Ödül Töreni Bitince Çıkışa Doğru Yürümeye Başladık.
Karşıdan Blackpink gelince Gözlerim Lisada takılı kaldı. Lisa tam yanımdan geçiyordu. Elini bir kaç saniye olsa da tutmuştum.
Birbirimizden birazcık uzaklaşınca arkasını dönüp baktı. Bende ona gülümseyip önüme döndüm. Gözlerim Jimin'i aradı ama yoktu.
Jimin'den
Blackpink Tam Önümüzdeydi. Bir Kapı Gördüm ve Rose'un olduğu tarafa geçtim. Rose kapının önünden geçince onu içeri çektim ve kapıyı kapatıp ona sarildim. O da karşılık verdi.
"Seni Çok Özledim"
Aynı Anda söyleyince gülmüştük.
"Rose , Seni Ne Olursa Olsun her zaman sevmeye devam edicem."
"Bende Jimin. Bende"
Vaktimiz azaldığı için ayrıldık. Dudaklarına Küçük Bir Öpücük Kondurdum. O da Kırmızı Yanakları ile Dışarı Çıktı.
~~
Yurda Gelince Yorulduğumuz için odalarımıza çıktık. Gözlerim Yavaş Yavaş Kapanıyordu. Kendimi Uykuya Bıraktım.
----
Diğer Bölüm Final 💘 Ama Merak etmeyin Aklımda Bir Tane BlackBangtan Kitabı Daha Var. Bu Sefer Böyle Eğlenceli değil de Karanlık bir konu olsun istiyorum. Mafya,Çete Falan filan işte..
Çiftleri yine aynı yapmayı da düşünüyorum. Neyse Öptüm Sizi Bb🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy ➳ Bts ✘ Blackpink
Fanfiction"Biz Sadece Birlikte Şarkı Söylicektik Nasıl Buralara Geldik Amk!?"-Tae Küfür Içerir😗