🔫3.rész🔫

133 9 10
                                    

Célt tévesztett, s oda lett a vad;
A vadász búslakodott, de tudta: nem szabad.
Pozitívan kezdett gondolkodni s oda lett a bánata,
De nem tudta a vadat, hogyan ejtse csapdába.
A vad viszont okos volt: tudta mire megy ki a játék.
Úgy somfordált a vadász körül akárcsak az árnyék.

JungKook az eset miatt nem tudott koncentrálni a munkájára, ezért a főnöke haza küldte. Ami a fiúnak cseppet sem volt ellenére.
A szokásos úton, szokásos tempóban és szokásos fintorral az arcán ment hazafelé.

Semmit sem sejtett még..

A közúton haladva sok szerelmes párt vélt felfedezni.

Sosem értette mire jó a szerelem. Hiszen mindenkinek csak fájdalma születik belőle. És ezt az emberek mind tudják, mégis vállalkoznak rá.
Jungkook szerint a szerelem nem más mint egy zápor. Nagy erővel és bejelentés nélkül érkezik. Hatást gyakorol mindenkire. Van akire rosszat, van akire jót. De mint a zápor: a szerelem is elmúlik. Nincs olyan románc ami örökké tarthat; ahogyan vihar se, mi örökké tombolna.

E gondolatokkal baktatott hazafelé Kook, mikoris berántotta valaki egy sikátorba. A fiú teljesen nyugodtan hagyta, hogy a személy neki szorítsa a beton falnak. A másik személy viszont ideges volt. Túlságosán is.
Elővett egy fegyvert az ismeretlen és így szólt:

- Add ide a pénzed, kölyök!
JungKook elszántsággal nézett a (testalkatából és hangjából  ítélve) férfire. Arcát maszk fedte. Fél hogy felismerik. gondolta a fiú.
Bár, akkor ő is fél. Fél, hogy felismerik és elítélik. Csak a saját bőrét menti.

- És ha nem adom? *kérdezte Jungkook pimaszul.
A férfi meglepődött,  miszerint a fiú nem fél tőle. Azt hitte csak jatsza a nagyfiút ezért megfogta Kook-ot és egy könnyed mégis erőszakos mozdulattal fordított helyzetén. Jungkook-ot a falnak nyomta.
A fiú arcára pimasz mosoly ült ki. Tudta mire készül a férfi. Ahogy azt is, hogy termete és kora ellenére sokkal erősebb a pasasnál. Jungkook könnyed szerrel belerúgott az őt lefogó pasas ágyékába. De nem finomkodott. Olyan erővel küldte a lábát a másik családi ékszerébe, hogy nem hazudna Kook ha azt mondaná 3m-t repült.

- Na akarsz még valamit? *Jungkook odasétált a férfihez és a kezében levő pisztollyal fejbe lőtte. Ezen a környéken senki nem lepődik meg ha egy pisztoly elgörbülését hallja. Veszelyes hely és a rendőrök sem mernek arra járni. Ha valaki erről a környékről telefonál mert baj van van akkor a járőrök csak annyit mondanak: "Nincs munkálatban egy autós rendőr sem." "Sokáig tartana odaérni. Hívjon mást" Egyszóval lerázzák az embereket. Félnek ide jönni. Naponta hal meg nagyjából 9 ember. A nagy semmiért.

JungKook fáradtan ér haza és már csak egy kiadós alvás segíthet rajta. De előtte egy jó forró fürdőt vesz.
Bemegy a fürdőbe és elkezd vetkőzni. Közben pedig megnyitotta a csapot a megfelelő hőmérsékletre beállítva. Miután teljesen levetkőzött belefeküdt a kádba és behunyt szemmel elkezdett agyalni.
Addig-addig gondolkozott hogy végül elnyomta az álom.

Álmában ismét az ismeretlen fiúval volt.

JungKook elhatározta hogy mindenáron megkeresi ezt a fiút. Kerül amibe kerül.
Tudni akarja, hogy mi köze van hozzá. Barmi áron.

◾◽pár órával később◾◽

Kook az ajtó dörömbölésére kelt fel. Még mindig a kádban volt.
Gyorsan felvett egy köntöst és kisietett a bejárathoz. Fogalma sincsen hogy ki verheti ilyen szinten ilyenkor az ajtaját.
JungKook rendesen feltépte az ajtót és már épp készült volna felrobbani,  hogy az éjszaka középen ki zaklatja, mikor meglátta az ajtóban álló, ziháló férfit.

- Yoongi, mi a faszt csinálsz te itt?? Ahh! Gyere be!
Kook beinvitálta a menta hajú fiút a nappaliba.

- Gond van. Nagyon nagy Gond. * vészjóslóan nézett a menta fiú a barátjára.

- Miért mi van, ember? Nyögd már ki!! *mondta Jungkook.

- Megvan a célszemély.

- Akkor mi a geci az a nagy probléma?!

- Hát az, hogy...hogy...hogy.. *nyekegett összevissza a minta fiú.

- Nyögd már ki basszameg!!

- Ő az. *mutatott egy fényképet Jungkook felé. A fiúnak az álla leesett és nem nagyon akart visszakerülni a helyére.

- Ho-hogy lehetséges e-ez? *dadogott Kook.

- Nem tudom de.. vigyázz vele. Azt hallottam hogy ő a legjobb zsaru a városban.

- Ne aggódj hyung. Én mindig elővigyázatos vagyok. Na de itt akarsz aludni vagy haza viszed a beledet? *mosolygott Kook 'kedvesen'

- Hát.. inkább haza mennék. Majd holnap beszélünk. *YoonGi fogta magát és szélsebesen kiviharzott a házból.






JungKook mit sem sejtve ment el aludni.



Ayo, manonátorok!💕 Késtem kicsit de remélem nem baj😊 Egyébként ez az utolsó írói szemszöges rész^^

By.: csoda_mano








Killer Bunny //HUN\\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora